توپ و تور ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - 1 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

پلی‌آف جذاب لیگ بسکتبال با جدال مدعیان

لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، با پیگیری بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی مجددا آغاز می‌شود.

به گزارش کیمیای ایران آنلاین، رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال ایران پس از تعطیلی حدودا یک ماهه، از فردا (یک‌شنبه – ۱۹ فروردین ۱۴۰۳) با برگزاری ۴ بازی همزمان در مرحله پلی‌آف به میزبانی گرگان، اصفهان، تهران و شهر قدس، مجددا آغاز خواهد شد.

در پایان مرحله نخست لیگ برتر (دور گروهی که به صورت رفت و برگشت برگزار شد) تیم‌های شهرداری گرگان، ذوب‌اهن اصفان، طبیعت تهران، مهرام، مس کرمان، نفت آبادان، کاله مازندران و لیموندیس شیراز به ترتیب با قرار گرفتن در رتبه‌های اول تا هشتم، راهی مرحله پلی‌آف شدند.

طبق برنامه مسابقات، در این مرحله تیم اول با تیم هشتم، تیم دوم با تیم هفتم، تیم سوم با تیم ششم و تیم چهارم با تیم پنجم جدول رده‌بندی، به مصاف یکدیگر خواهند رفت. با در نظر گرفتن این موضوع، برنامه بازی‌های مرحله یک‌ چهارم نهایی لیگ برتر به شرح زیر است:

 

مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال ایران به صورت سری (سه از پنج) برگزار می‌شود. هر تیمی که در مجموع پنج بازی در سه بازی حریف مقابل خود را شکست دهد، راهی مرحله بعد خواهد شد.

از نکات قابل توجه مرحله پلی‌آف لیگ امسال، می‌توان به حضور تمامی مربیان نام آشنای بسکتبال ایران در تیم‌های مختلف، حضور حامد حدادی در تیم نفت آبادان و همچنین وجود بازیکنان خارجی سطح بالا در تیم‌های مختلف اشاره کرد که حساسیت این رقابت‌ها را نسبت به فصل گذشته چند برابر می‌کند.

 

 

 

 

انتهای پیام/

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن کیمیای ایران آنلاین را نصب کنید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =