فوتبال ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - 2 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
برای تعیین مالکیت دو باشگاه؛

قیمت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال مشخص شد

سازمان خصوصی سازی ضمن اعلام آگهی مزایده دو باشگاه استقلال تهران و پرسپولیس شرایط مرتبط با خریداری سهام این دو باشگاه را اعلام کرد.

به گزارش کیمیای ایران آنلاین، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس برای کسب مجوز حرفه‌ای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC ملزم به داشتن دو مالک مجزا از هم هستند که تا به امروز یکشنبه ۲۶ فروردین این اتفاق رخ نداده و کماکان هر دو تیم زیر مجموعه وزارت ورزش و جوانان به حساب می‌آیند.

طبق اعلام مدیران دو باشگاه بدهی‌های خارجی و داخلی این دو تیم تا تاریخی که از قبل اعلام شده بود، تسویه شده و تنها مشکل سرخابی‌ها برای اخذ مجوز حرفه‌ای داشتن مالک مشترک است.

در همین حال امروز یکشنبه، سازمان خصوصی سازی قیمت پایه و شرایط عرضه سهام دو شرکت فرهنگی ورزشی استقلال تهران و پرسپولیس را اعلام کرد.

بر این اساس و برای باشگاه استقلال، ۹,۱۷۲,۴۷۷,۵۰۰ سهام قابل واگذاری است که شامل ۸۵ درصد از کل سهام این باشگاه می‌شود. قیمت پایه هر سهام ۹۹۶/ ۲ ریال و ارزش پایه کل سهام قابل واگذاری ۲۷,۴۸۰,۷۴۲,۵۹۰,۰۰۰ ریال است.

برای باشگاه پرسپولیس نیز ۸,۹۳۷,۷۶۲,۷۵۰ سهام قابل واگذاری است که شامل ۸۵ درصد از کل سهام باشگاه خواهد بود و قیمت هر سهم ۵۷۰/‌‬ ۳ ریال است. ارزش پایه کل سهام قابل واگذاری نیز ۳۱,۹۰۷,۸۱۳,۰۱۷,۵۰۰ ریال خواهد بود.

شرایط تسویه ثمن معامله برای هر دو شرکت فرهنگی ورزشی استقلال تهران و پرسپولیس به این صورت است که ۱۰ % حصه نقدی و مدت اقساط ۷۲ ماه خواهد بود همچنین فاصله هر قسط ۶ ماه است.

 

 

 

 

انتهای پیام/

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن کیمیای ایران آنلاین را نصب کنید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =