فوتبال ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - 2 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

ورود به «حاشیه» برای استقلالی‌ها ممنوع

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال در واکنش به اظهارات برخی عوامل این تیم مبنی بر این که برخی نمی‌خواهند آبی‌پوشان قهرمان شوند، گفت: ورود به این مسایل حاشیه‌ای استقلال را از هدفش دور می‌کند.

به گزارش کیمیای ایران آنلاین، نصرالله عبداللهی  در خصوص برد استقلال برابر آلومینیوم اراک گفت: استقلال مقابل حریف اراکی نیاز به برد داشت و به آن دست پیدا کرد تا هم صدرنشینی خود را تداوم ببخشد و هم فاصله خود را با پرسپولیس حفظ کند. آبی ها با ارایه یک بازی منطقی و حساب شده به سه امتیاز دست پیدا کردند. آنها این برد را فراموش و خود را آماده دیدار برابر شمس آذر قزوین کنند. استقلال محکوم به برد در دیدارهای باقی مانده است و اگر قهرمانی می خواهد باید همه حریفان را از پیش رو بردارد.

وی در خصوص دیدار هفته بیست و چهارم استقلال برابر شمس آذر قزوین گفت: استقلال در دور رفت با این تیم به تساوی رسید ولی حالا شرایط فرق می کند و تساوی برای استقلال مفید نخواهد بود. آبی ها باید با انجام یک بازی منطقی، به دور از استرس و در کمال آرامش مقابل شمس آذر به میدان بروند. بازیکنان استقلال به خوبی شرایط را درک می کنند و استقلال می تواند در ورزشگاه آزادی و با حضور هوادارانش به یک برد حساس دیگر دست پیدا کرده تا یک قدم به قهرمانی نزدیک شود.

ورود به «حاشیه» برای استقلالی‌ها ممنوع/ تساوی با شمس‌آذر خوب نیست

عبداللهی در پاسخ به این سوال که چه تفاوت هایی بین بازی استقلال برابر مس رفسنجان و آلومینیوم اراک وجود داشته تصریح کرد: استقلال به چند دلیل مقابل مس رفسنجان به تساوی رسید، عدم هماهنگی خط دفاع که به استقلال آسیب زد ، نرفتن توپ های استقلال درون دروازه مس رفسنجان که نهایت بدشانسی برای آبی ها بود و مصدومیت مهدی پور که استقلال را مجبور به تعویض و تغییر سیستم کرد اما در مقابل آلومینیوم آبی ها روان و بدون استرس بازی کردند، حضور مرادمند هم به دفاع سروسامان داد و آبی ها توانستند با یک دفاع منطقی به پیروزی برسند.

کارشناس فوتبال در خصوص قضاوت داوران هم گفت: تا زمانی که در تمام ورزشگاه ها سیستم « وی آی ار » نباشد نباید انتظار معجزه از داوران داشته باشیم ، همه تیم ها از اشتباهات داوری متضرر شدند اما استقلال بیشتر از همه و باید امیدو ار بود که در هفته پایانی لیگ اشتباهات به حداقل برسد تا تیم یا تیم های مدعی قهرمانی یا نزدیک به سقوط آسیب ندیده و متضرر نشوند که جبران ناپذیر خواهد بود.

ورود به «حاشیه» برای استقلالی‌ها ممنوع/ تساوی با شمس‌آذر خوب نیست

عبداللهی در خصوص صحبت های بازیکنان و کادر فنی استقلال مبنی بر اینکه مسایلی وجود دارد که عده ای نمی خواهند استقلال قهرمان شود تاکید کرد: متاسفانه برخی رفتارها و اتفاقات خود به خود این ذهنیت را بوجود می آورد که دست هایی در کار است تا استقلال به قهرمانی نرسد ، اشتباهات داوری ، محرومیت ها و اتفاقاتی از این دست ذهن همه را درگیر کرده ولی کادر فنی و بازیکنان نباید تمرکزشان را در هفته های پایانی لیگ به این حاشیه ها معطوف کند ، الان زمان آرامش و تمرکز است بنابراین از بازیکنان استقلال و کادر فنی می خواهم به هیچ چیزی جز قهرمانی تیم فکر نکنند.

وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال می تواند در پایان فصل به قهرمانی دست پیدا کند خاطر نشان کرد: استقلال شانس اول قهرمانی است به شرط آنکه موقعیت حساس خود را به خوبی درک کنند و با آرامش و بدون حاشیه تنها تمرکزشان برروی موفقیت تیم باشد تا بتوانند به هدفی که دارند دست پیدا کنند.

 

 

 

 

انتهای پیام/

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن کیمیای ایران آنلاین را نصب کنید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 13 =