اخبار استان ها ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
به میزبانی آبفای اصفهان:

برگزاری نشست روسای کانون های بازنشستگی صنعت آب و برق استان اصفهان

نشست روسای کانون های بازنشستگی صنعت آب و برق استان اصفهان به میزبانی آبفای استان اصفهان با حضور مدیرعامل آبفاو نایب رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان اصفهان، دبیر کانون بازنشستگان صنعت آب و برق استان و اعضای هیئت مدیره این کانون برگزار شد.

به گزارش کیمیای ایران آنلاین، نایب رییس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق اصفهان در این نشست بر ایجاد زیر ساختی با هدف استفاده از یک نرم افزارجامع جهت توزیع امکانات رفاهی و کمک به همکاران بازنشسته جهت استفاده برابر از امکانات رفاهی و تسهیل در فرآیند معرفی بازنشستگان به بانک جهت دریافت وام قرض الحسنه تاکید کرد.
حسین اکبریان با تاکید بر تکریم بازنشستگان خواستار توجه ویژه به بیمه تکمیلی بازنشستگان شرکت شد و بیان کرد: انتظار می رود بازنشستگان و پیشکسوتان عزیز شرکت نیز در زمینه مشارکت در قراردادهای بهره برداری و نگهداری از تاسیسات ، و طرح خیرین آبرسان و ارائه تجربیات یاری گر خادمان خود در صنعت آب و برق باشند.
همچنین در ادامه این جلسه دبیر و برخی از اعضای کانون بازنشستگان صنعت به بیان دیدگاه‌های خود در زمینه تکریم وارائه خدمات به کارکنان بازنشسته پرداختند .
در پایان نیز اکبریان ، نایب رئیس شورای انسجام بخشی صنعت ،ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کلیه اعضای کانون، بر طرح موضوعات و پیشنهادات ارائه شده در این جلسه در اولین نشست شورای انسجام بخشی استان در سال ۱۴۰۳ تاکید کرد.

 

 

 

انتهای پیام/

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن کیمیای ایران آنلاین را نصب کنید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − ده =