اجتماعی ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان خبر داد؛

پایان اسکلت و سقف ۲۴ واحد از طرح نهضت ملی مسکن شهر قهجاورستان

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان با اشاره به وضعیت اجرایی طرح نهضت ملی مسکن شهر قهجاورستان گفت: با اقدامات بعمل آمده عملیات اسکلت و سقف تعداد ۲۴ واحد از این طرح به اتمام رسیده است.

به گزارش کیمیای ایران آنلاین، محمدهادی فرازبخت رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ در خصوص آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن شهر قهجاورستان اظهار کرد: بیش از ۳۵۰ نفر برای طرح نهضت ملی مسکن قهجاورستان اقدام به ثبت نام کردند.
وی افزود: پس از انجام پالایش و بررسی های لازم از متقاضیان ثبت نامی، افزون بر ۲۵۰ نفر حائز شرایط (سه استعلام سبز) ودر حال حاضر بالغ بر ۸۰ متقاضی حائز شرایط فعال (در انتظار بررسی تا تخصیص پروژه) هستند.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان بیان کرد: در حال حاضر یک پروژه در قهجاورستان تعیین و تعداد ۲۴ واحد در پروژه تعریف شده است که این تعداد واحد قرار داد با سازنده داشته و تا کنون اسکلت و سقف آن به اتمام رسیده است.
وی در خصوص وضعیت مسکن مهر قجاوستان عنوان کرد: در مجموع عملیات ساخت ۱۵۳ و ۱۵۴ واحدی قهجاورستان به اتمام رسیده و در مرحله انتقال اسناد به مالکین است.
گفتنی است: قَهجاوَرِستان شهری در بخش مرکزی شهرستان اصفهان در حاشیه استان اصفهان است که از شرق به کویر وازجنوب به شهر خوراسگان واز غرب به شهر اصفهان منتهی می گردد.

 

 

 

انتهای پیام/

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن کیمیای ایران آنلاین را نصب کنید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =