اجتماعی ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خبر داد:

اتمام عملیات باند شرقی کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان از اتمام عملیات باند شرقی کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر خبر داد و گفت: این عملیات شامل افزودن و اصلاح مقطع عرضی رینگ است، به‌صورتی که دو عرض ۱۰ متری به هر دو سمت شرق و غرب مسیر افزوده خواهد شد.

به گزارش کیمیای ایران آنلاین،  به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، امیرعباس رحمتی با اعلام این خبر گفت: عملیات اجرایی پروژه کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان شامل اضافه کردن و اصلاح مقطع عرضی رینگ است، به‌صورتی که دو عرض ۱۰ متری به هر دو سمت شرق و غرب مسیر افزوده خواهد شد.

او با بیان اینکه عملیات خاک‌برداری و نخاله‌برداری این پروژه تکمیل شده و هم‌اکنون در حال اجرای لایه‌های زیرسازی و روسازی قرار دارد، افزود: عملیات باند شرق کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی به اتمام رسیده است و در حال اجرای عملیات باند غرب هستیم که با تکمیل عملیات روسازی باند غرب، اجرای آسفالت، عبور و مرور در این مسیر انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: پس از انجام اصلاح ترافیکی، نیوجرسی‌های وسط بدون تخریب به‌صورت نیوجرسی رفو از طریق قالب‌های مخصوص، مجدد اجرا و استانداردسازی می‌شود تا مسیر علاوه بر تعریض، ایمن شود.

او ادامه داد: همچنین برای جلوگیری از جابه‌جایی خودروها از باند شرق به غرب و اینکه نور چراغ خودروهای مقابل به سمت دیگر نیفتد، یک مسیر استاندارد و ایمن را در اختیار شهروندان قرار می دهیم.

رحمتی اضافه کرد: بخش غربی کیلومتر ۷۱ تا ۷۴ رینگ چهارم به‌طول سه کیلومتر نیز در حال اتمام است تا عملیات‌های زیرسازی و روسازی در آن بخش نیز انجام و باند غربی در این محدوده تکمیل و اصلاح مقطع عرضی تمام شود.

او با بیان اینکه عملیات اجرایی پل در محدوده تقاطع شهید فخری‌زاده پس از انجام عملیات آزادسازی، تکمیل و ارائه نقشه‌ها آغاز خواهد شد تا برنامه آینده سایر مناطق طراحی شود، گفت: یک پل باید بر روی رودخانه زاینده‌رود احداث و تعریض شود.

او با اشاره به اینکه ابرپروژه رینگ حفاظتی به طول ۷۸.۲ کیلومتر در مناطق ۱۵، ۴ و ۱۰ در حال احداث است، افزود: در منطقه ۴ و ۶ شهرداری نیز اصلاح مقطع عرضی را در دستور داریم که به اصلاح عبور و مرور خودروها به‌ویژه خودروهای سنگین کمک می‌کند.

 

 

 

انتهای پیام/

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن کیمیای ایران آنلاین را نصب کنید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − شش =