اجتماعی ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان خبر داد:

نصب ۳۵ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۷

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان از نصب ۳۵ هزار پلاک آبی هوشمند در سطح این منطقه خبر داد و گفت: تمام پلاک‌ها حاوی کیوآرکد است که شامل اطلاعاتی همچون نشانی کامل، تعداد طبقات، کد پستی هر واحد و پلاک شهرداری می شود.

به گزارش کیمیای ایران آنلاین،  به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، مهدی سلطان‌آقایی ضمن بیان توضیحاتی درخصوص اهمیت نصب پلاک‌های آبی هوشمند در راستای دستیابی به شهر هوشمند و تسهیل خدمات‌رسانی به شهروندان گفت: این طرح با مشارکت معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی، سازمان فاوا و سازمان زیباسازی در معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان در تمامی مناطق شهر در حال اجرا است.

او با بیان اینکه نصب پلاک های هوشمند از دی ماه سال گذشته در این منطقه آغاز شده و تا پایان خرداد ۱۴۰۳ به پایان می‌رسد، خاطرنشان کرد: تمام پلاک‌ها حاوی کیوآرکد است که شامل اطلاعاتی همچون نشانی کامل، تعداد طبقات، کد پستی هر واحد و پلاک شهرداری است و در آینده نیز مجهز به شماره اشتراک آب، برق و گاز می‌شود.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: تعداد کل پلاک‌های منطقه 7  بالغ بر ۵۰ هزار عدد است که تاکنون ۳۵ هزار پلاک آبی هوشمند در سطح منطقه از جمله در شمال بزرگراه چمران و نیمی از منطقه جنوب چمران نصب شده است.

 

 

 

انتهای پیام/

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن کیمیای ایران آنلاین را نصب کنید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 3 =