جامعه شهری ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
مسئول قرارگاه اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب:

فرمانداری ویژه اردکان فرصتی برای خدمت مضاعف و پیشرفت است.

مسئول قرارگاه اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب به مناسبت ارتقاء جایگاه فرمانداری اردکان به فرمانداری ویژه پیامی صادر کرد.

یزد/ به گزارش پایگاه خبری کیمیای ایران آنلاین ،مسئول قرارگاه اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب با قدردانی از تلاش های ارزشمند {محمدرضا دشتی اردکانی} نماینده مردم شریف اردکان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ارتقا جایگاه شهرستان به فرمانداری ویژه فرصتی برای خدمت مضاعف به مردم و پیشرفت در مسیر تحقق اهداف گام دوم انقلاب است.
حسین آبشاهی ضمن تبریک به مردم اردکان به دلیل ارتقاءشهرستان در جایگاه فرمانداری ویژه گفت: این مهم اقدامی جهادی و انقلابی بود چرا که این اقدام به منظور ارائه خدمات مناسب و نیز عدم تمرکز اداری و کاهش مراجعات مردم به مرکز استان و همچنین در راستای بستر سازی عملی و بومی برای سرعت بخشی به پیشرفت و توسعه پایدار شهرستان است.
وی پیگیری این موضوع از سوی نماینده شهرستان اردکان را اقدامی ماندگار و اثرگذار در تاریخ سیاسی اردکان دانست و افزود: باید در سایه این ظرفیت سایر توانمندهای اردکان نیز شناسایی و برای تبدیل توانمندی به ظرفیت و ثروت برنامه ریزی و اقدام شود.
آبشاهی خاطرنشان کرد: فرمانداری ویژه عملکردی ویژه می طلبد و دیگر شایسته نیست با توجه به تحقق این ظرفیت مسیر رشد اردکان همچون گذشته ادامه پیدا کند و توجه به رشدی بالنده با در نظر گرفتن شاخص های زیست محیطی، فرهنگی و ظرفیت های بومی، علمی و تخصصی لازم به توجه است.
مسئول قرارگاه اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: اکنون در دومین مرحله خودسازی،جامعه پردازی و تمدن سازی یعنی گام دوم انقلاب قرار داریم و این سه اصل مهم باید نه تنها در فرمانداری ویژه اردکان بلکه همه فعالیت ها سرلوحه قرار گیرد.
آبشاهی گفت: لازم به توجه است که مردم محور اصلی فرمانداری ویژه اردکان هستند و هر ظرفیت جدیدی که در ساختار ادارای و اجرایی ایجاد و یا تقویت می شود باید در مسیر خدمت و گره گشایی از مردم قرار بگیرد و اگر به جز این باشد از اهداف انقلاب فاصله گرفته ایم.
وی افزود: بر اساس نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری(حفظه الله) ظرفیت جدید فرمانداری ویژه اردکان باید در مسیر تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیز قرار گیرد چرا که هر کجا در کشور مسائل به مردم واگذار شد نتایج خوبی را شاهد بودیم و از نمونه های آن نیز می توان به فعالیت های مردمی در قالب گروه های جهادی اشاره کرد.
مسئول قرارگاه اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب ضمن قدردانی مجدد از اقدام شایسته و مدبرانه دشتی اردکانی یادآور شد همبستگی و همدلی پیرامون اهداف مشترک اثربخش خواهد بود و شهرستان اردکان را به سمت نتیجه گرایی هدایت می کند و امروز با توجه به جایگاه فرمانداری ویژه باید اصل همبستگی سرلوحه همه کارها و گروه ها قرار گیرد تا بتوان به ثروت آفرینی و عملگرایی موثر دست پیدا کرد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 19 =