اجتماعی ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

کنترل هوشمند خودروهاي داراي اضافه بار در شهرهاي اصفهان

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان از برخورد قانوني با تخلف اضافه بار خودروها در معابر شهري با استفاده از سيستم هاي هوشمند اين پليس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای ایران ؛ سرهنگعلي اصغر زارع”  بيان کرد: هم اکنون با استفاده از دستگاه هاي هوشمند WIM با تخلف اضافه بار خودروها در معابر برونشهري برخورد مي شود که در صدد هستيم تا اين دستگاه ها در معابر شهري نيز نصب شوند.

وي  افزود: خودروهاي داراي اضافه بار علاوه بر اينکه هدايت و کنترل خودرو را براي رانندگان با مشکل مواجه مي سازند به آسفالت خيابان ها خسارت وارد کرده و به زيرساخت هاي شهري نيز آسيب مي زنند که در اين خصوص به پليس راهور تمامي شهرستان ها ابلاغ شده تا با اين تخلف به طور جدي برخورد کنند.

رئيس پليس راهور استان اصفهان گفت: خودروهاي داراي اضافه بار علاوه بر اعمال قانون توسط ماموران اين پليس به شهرداري ها نيز معرفي و براساس ميزان خسارتي که به آسفالت و زيرساخت معابر شهري وارد کردند مجدداً توسط آنها جريمه خواهند شد.

سرهنگ زارع در پايان با بيان اينکه همه رانندگان، موتورسواران و حتي عابران پياده ملزم به رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي هستند و بايستي به قانون احترام بگذارند گفت: هدف اصلي پليس از برخورد هاي سختگيرانه با رانندگان و موتورسواران متخلف برقراري نظم در ترافيک شهري و حفظ جان شهروندان است و قطعاً اگر همه شهروندان قوانين را بشناسند و به آنها مقيد باشند پليس هم هيچ کس را جريمه نخواهد کرد.  

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − دو =