اصفهان ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

طرح تحول در کلانتری ها با قوت ادامه دارد

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به تداوم اجرای طرح تحول در کلانتری های استان گفت: هدف از اجرای این طرح افزایش دقت، سرعت و كیفیت در انجام ماموریت ها و ارائه خدمات به مردم است.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای ایران آنلاین ؛ سرهنگ بهزاد ثابت راسخ اظهار داشت: طرح تحول کلانتری ها که از چندین سال قبل در دستور کار فراجا قرار گرفته همچنان با قوت خود ادامه دارد و از تمام ظرفیت ها و امکانات موجود در این طرح استفاده می شود.

وی افزود: این طرح از سال 95 در استان اصفهان در دستور قرار گرفت و قرارگاهی نیز در این خصوص در ستاد فرماندهی انتظامی استان راه اندازی شد و  هر ماه در این قرارگاه بر نحوه عملکرد کلانتری ها و تحولات صورت گرفته نظارت و ارزیابی صورت می گیرد.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینكه طرح تحول در كلانتری و پاسگاه ها با دو رویكرد فرآیندی و محیطی اجرا می شود گفت: هدف نهایی این طرح افزایش در سرعت، دقت و كیفیت ماموریت ها و  خدمات به مردم و در نهایت کسب بالاترین رضایتمندی مردمی است.

سرهنگ ثابت راسخ تصریح کرد:  در طرح تحول به كیفیت بیشتر از كمیت پرداخته شده و سعی ما بر این است كه در رسیدگی به پرونده ها و امدادرسانی به مردم تغییرات گسترده ای رخ دهد

این مقام انتظامی بیان داشت: ارزیابی های صورت گرفته نشان می دهد كه طرح مذكور به خوبی پیش رفته و باعث افزایش رضایت مردم از خدمات ارائه شده در کلانتری ها نسبت به گذشته شده كه امیدواریم این رضایتمندی روز به روز افزایش یابد.

سرهنگ ثابت راسخ  خاطر نشان کرد:  در رویكرد محیطی نیز به دنبال این هستیم كه محیط كلانتری ها و پاسگاه ها از نظر فیزیكی دچار تحول شده و به یك محیط آرامش بخش برای مراجعان به این رده ها تبدیل شود.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: طی این سال ها ساختمان کلانتری ها، تجهیزات، امکانات، سامانه ها و سیستم های هوشمند، ناوگان خودرویی و موتوری متحول شدند که در افزایش بهره وری و عملکرد بهتر آنان نقش بسیار مؤثری داشتند.

این مقام انتظامی ، رویکرد اصلی کلانتری ها را پیشگیری از جرم در حوزه استحفاظی خود عنوان کرد و گفت: تمامی روسای کلانتری ها در راستای پیشگیری از وقوع جرم موظف شدند که با مردم محله خود ارتباط برقرار کرده و با حضور در مساجد و مدارس و سایر محافل مردمی نکات آموزشی و هشداری را به آنان ارائه و با ایجاد فرهنگ خود پلیسی در بین مردم  فرصت های وقوع جرم را از مجرمان بگیرند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + یک =