اجتماعی ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - 2 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

اجرای روزانه بین 4 تا 5 هزار عملیات پلیسی در استان اصفهان

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان گفت: به طور میانیگین روزانه بین 4 تا 5 هزار تماس مردمی با مرکز وفوریت های پلیسی 110 منجر به حضور ماموران در صحنه و انجام عملیات پلیسی توسط آنان می شود.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای ایران آنلاین ؛ سرهنگ مهرداد فراشی بیان داشت: در2 ماهه اول سال جاری  684 هزار  تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی 110 برقرار شده که این تعداد تماس در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 3 درصد رشد داشته است.

وی افزود: از کل تماس های ورودی به مرکز فوریت های پلیسی 110 نزدیک به 300 هزار مورد منجر به حضور ماموران در محل و انجام عملیات پلیسی توسط آنان شده است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان بیشترین موضوعات تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 استان طی 2 ماهه سال جاری را به ترتیب نزاع و درگیری، تصادفات ،سرقت، مزاحمت، موضوعات مربوط به جرایم مواد مخدر، جرایم سایبری، جرایم اقتصادی و سایر جرایم عنوان کرد.

سرهنگ فراشی تصریح کرد: اپراتوران مرکز فوریت های پلیسی 110 استان به طور میانگین روزانه پاسخگوی 13 هزار تماس مردمی هستند  که از این تعداد 4 تا 5 هزار مورد آن منجر به حضور ماموران در صحنه و انجام عملیات پلیسی توسط آنان می شود.

این مقام انتظامی با بیان اینکه میزان رضایتمندی تماس گیرندگان با مولفه هایی چون حضور به موقع پلیس در صحنه جرم، چگونگی برخورد و اقدام مامور پلیس مورد سنجش قرار می گیرد گفت: طی نظرسنجی و ارزیابی صورت گرفته 94 درصد تماسی گیرندگان در 2 ماهه امسال  از عملکرد پلیس 110 رضایت داشتند که نشان دهنده ارتقای سطح کیفیت خدمت رسانی این مرکز است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان  مرکز فوریت های پلیسی 110 را  راحت ترین راه  ارتباط مردم با پلیس و امداد رسانی سریع به آنان در حوزه های مختلف امنیتی و انتظامی دانست و گفت: این مرکز  به صورت شبانه روز آماده دریافت تماس شهروندان و امدادرسانی به آنان در موضوعات فوریتی است.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =