جامعه شهری ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر اصفهان:

عملیات احداث خط ۳ مترو در شرق اصفهان آغاز می‌شود

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ایجاد خط مترو در شرق این کلان‌شهر از اولویت‌های شهرداری است و شورای ششم حتماً آغاز اجرای این پروژه در این مسیر را در دستور کار خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای ایران آنلاین ؛ ابوالفضل قربانی با اشاره به لزوم احداث خط مترو در شرق اصفهان اظهار کرد: ایجاد خط مترو در شرق این کلان‌شهر از اولویت‌های شهرداری است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در سمت غرب و شرق اصفهان مشکلاتی در تردد وجود دارد و تراکم جمعیت در شرق این کلان شهر بسیار زیاد شده است، افزود: تقاضای سفر در این مسیر به‌ویژه پس از الحاق خوراسگان به مناطق پانزده‌گانه شهرداری این کلان‌شهر بسیار زیاد است.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: وجود آرامستان باغ رضوان منجر به تردد سالانه ۸ میلیون نفر در شرق اصفهان می‌شود، از سوی دیگر میدان مرکزی میوه و تره‌بار، دانشگاه آزاد و شرکت نمایشگاه‌ها نیز از جمله مراکزی است که موجب افزایش تردد در این مسیر شده است.

قربانی با اشاره به اینکه شهرداری اصفهان در دوره ششم در نظر دارد، کلنگ خط سوم مترو را در شرق این کلان‌شهر بر زمین زند، گفت: این پروژه در مراحل ابتدایی است، اما در این دوره حتماً آغاز اجرای این پروژه در این مسیر را در دستور کار خواهیم داشت.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − هفت =