اصفهان ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان:

پارکینگ طبقاتی غدیر آماده بهره‌برداری است

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان از بهره‌برداری پروژه مشارکتی مجموعه تجاری، اداری و پارکینگ عمومی غدیر واقع در مجموعه اداری امیرکبیر اصفهان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای ایران آنلاین ؛ مسعود حیدری با اشاره به بهره‌برداری از پروژه مشارکتی پارکینگ طبقاتی غدیر اظهار کرد: موانع اجرایی و عملیاتی پروژه مشارکتی مجموعه اداری، تجاری و پارکینگ طبقاتی غدیر (امیر کبیر) رفع شده است و به‌زودی این پروژه برای استفاده شهروندان قابل استفاده و بهره‌برداری خواهد بود.

وی افزود: این پروژه در زمینی به مساحت ۱۹۹۶ متر مربع و با زیربنای کل ۱۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع با مشارکت بخش خصوصی احداث شده و دارای چهار طبقه پارکینگ در زیرزمین (از طبقه منفی یک تا منفی چهار) با ظرفیت ۲۶۰ پارک خودرو به‌صورت هم‌زمان و حدود ۱۰۰۰ خودرو به‌صورت گردشی در یک شیفت کاری روزانه است.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در طبقه همکف این مجموعه ۹ واحد تجاری در مجموع حدود ۱۴۰۰ متر مربع مفید و ۷۰۰ متر مربع نیم‌طبقه وجود دارد و طبقات اول و دوم با کاربری اداری به مجموع حدود ۴۴۰۰ متر مربع است.

حیدری با اشاره به فواید بهره‌برداری از این مجموعه خاطرنشان کرد: با توجه به مقصد سفر بودن مجموعه اداری به‌واسطه تجمع ادارات مختلف در آن برای بسیاری از همشهریان و هم‌وطنان در ساعات اداری (۷:۰۰ تا ۱۴:۰۰) و کمبود فضای پارک خودرو، احداث پارکینگ عمومی طبقاتی که ظرفیت کافی برای پاسخگویی به این حجم از مراجعان را داشته باشد، بسیار احساس می‌شد، از طرفی نبود دفاتر خدمات دولتی از جمله دفاتر پیشخوان دولت، پلیس +۱۰، خدمات قضائی و دفاتر فنی تایپ، زیراکس، تکثیر و کافی‌نت، شهرداری را بر آن داشت تا با تملک زمین در مجموعه اداری به این خواسته ارباب‌رجوع‌ها و درخواست‌های متعدد ادارات واقع در مجموعه اداری، جامه عمل بپوشاند.

وی با بیان اینکه پیشرفت پروژه در حال حاضر بالغ بر ۸۵ درصد است، گفت: هشت اکیپ نصاب سرامیک، رنگ‌کار سقف و بدنه و ستون‌های پارکینگ‌ها، کناف‌کار، تأسیسات برق و مکانیک به‌صورت هم‌زمان برای تکمیل عملیات ابنیه مشغول فعالیت هستند.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه پیش‌بینی سرمایه‌گذار برای زمان بهره‌برداری پروژه حدود دو ماه آینده است، خاطرنشان کرد: طرح نمای پروژه مشارکتی مجموعه تجاری، اداری و پارکینگ عمومی غدیر، نمای برگزیده سال ۱۴۰۲ در کمیته سیما و منظر شهری شناخته شد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 3 =