اخبار استان ها ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - 2 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
از سفره هفت سین تا موزه زنده؛

برنامه های نوروزی سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری یزد اعلام شد

نشست خبری معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با موضوع اطلاع رسانی برنامه های بهار قرآن و بهار طبیعت پیش از ظهر امروز با حضور جمعی از خبرنگاران در محل این سازمان برگزار شد.

به گزارش کیمیای ایران آنلاین، از یزد ؛مصطفی زارع زاده در این نشست با بیان اینکه در این راستا کمیته های مختلف سازمانی تشکیل شده است گفت: به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان با ایام نوروز باید اقدام مدلی را اجرا کنیم که مردم بتوانند در آن نقش آفرینی کنند بنابراین امسال از پراکنده کاری فاکتور گرفتیم و کار جمعی را دنبال می‌کنیم و همه برنامه ها به صورت ویژه در بلوار بسیج برگزار می شود.

وی اجرای برنامه های پرنشاط و پرهیجان ، راهکارهایی برای عدم ایجاد ترافیک در بافت، اجرای برنامه های مختلف در بلوار بسیج، و وجود مسیر گردشگری به عنوان اقدامات ویژه در نظر گرفتیم.
زارع زاده از شناسایی مسیر گردشگری و رونمایی از آن در سال آینده خبر داد و ابراز داشت: مسیرهای گردشگری را به صورت کتاب در اختیار گردشگران خواهیم داد تا از آنها استفاده کنند.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از آغاز برنامه های نوروزی از 28 اسفندماه خبر داد و ابراز داشت: این برنامه ها تا هفتم فروردین ماه اجرا می شود البته روز 25 اسفندماه جشنواره سفره هفت سین در کتابخانه مرکزی اجرایی خواهد شد.
وی تصریح کرد: برگزاری موزه زنده با اجرای بیش از 300 نفر با هدف نگاه به زندگی یزد قدیم و سبک زندگی و مشاغل قدیمی و مفاخر یزدی ها شامل کودک روزنامه فروش، زندگی روزمره، مکتب خانه، بازی های بومی محلی و شخصیت ها به عنوان رویکرد اصلی ما در موزه زنده است.

گفتنی است اجرای برنامه های ورزشی در مدرسه ملاصدرا و اجرای 60 ابربازی و بازی های رومیزی، اختصاص سن به اجرای برنامه هئیت های ورزشی و تفریحی و سرگرمی، اجرای جنگ های شبانه در پارک های شاه ابوالقاسم، غدیر ، ملل ،بزرگ شهر، حسن اباد و آزادشهر، اجرای 44 اجرای پاتوقی سرود، اجرای نقاشی و خط کودکان، برگزاری جشن روزه اولی ها در حسینیه امیرچقماق و جشن میلاد امام حسن (ع) در حسینیه امیر چقماق همزمان با روز میلاد و برگزاری نماز جماعت و برپایی غرفه های فرهنگی و هنری و اجتماعی از جمله برنامه های ایام نوروز ی است که توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برگزار می شود.

 

 

انتهای پیام/

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن کیمیای ایران آنلاین را نصب کنید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 14 =