فوتبال ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - 2 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0
شیطنت های پیش از دربی؛

پشت پرده غیبت ستاره ازبک در تمرین استقلال

غیبت جلال‌الدین ماشاریپوف در تمرین روز یکشنبه استقلال در حالی چند روز مانده به دربی پایتخت، خبر ساز شده که به‌نظر می‌رسد این اتفاق پشت‌پرده عجیبی دارد!

به گزارش کیمیای ایران آنلاین، مدیرعامل باشگاه استقلال در تعطیلات نیم‌ فصل، جلال‌الدین ماشاریپوف یکی از ستاره‌های تیم ملی ازبکستان را جذب کرد تا تیمش را برای ادامه صدرنشینی در لیگ برتر، تقویت کند.

پشت پرده غیبت ستاره ازبک در تمرین استقلال؛ شیطنت در آستانه دربی!

ماشاریپوف قرارداد یک سال و نیمه‌ای را با باشگاه استقلال به امضا رساند، او در هنگام قرارداد شروط‌ی را مطرح کرد که مدیران استقلال، این خواسته‌ها را پذیرفتند.

اصلی‌ترین خواسته بازیکن ازبکستانی، دریافت ۳۰۰ هزار دلار (تمام رقم نیم فصل دوم) بود که مورد موافقت علی خطیر قرار گرفت و این مساله عملی شد.

 

محل اقامت، دیگری مساله‌ای بود که برای ماشاریپوف اهمیت زیادی داشت. او از ابتدا با مدیران استقلال به توافق رسید تا در سال ۱۴۰۳ خانواده‌اش را به ایران بیاورد. در این راستا، محل مناسبی برای او در نظر گرفته شد که گفته می‌شود یکی از سرمربیان اسبق تیم ملی ایران، سال‌ها در آن اقامت داشته است.

همچنین، یک خودرو همراه با راننده نیز برای او در نظر گرفته شد تا وی مشکلی برای رفت و آمد نداشته باشد.

پشت پرده غیبت ستاره ازبک در تمرین استقلال؛ شیطنت در آستانه دربی!

با این حال، ماشاریپوف چند روز قبل از مدیران باشگاه استقلال درخواست کرد تا خانه‌ای در سعادت آباد برای او در نظر گرفته شود که این مساله نیز مورد موافقت قرار گرفت.

در حالی که همه چیز شرایط عادی خود را پشت سر می‌گذاشت، امروز اخباری از سوی فردی که خود را مدیر برنامه این بازیکن معرفی کرده بود، در فضای مجازی منتشر شد. خبر این است که مشکلی برای ماشاریپوف در هتل محل اقامتش به دلیل پرداخت نشدن هزینه‌ها به وجود آمد که این بازیکن مجور به ترک هتل شده است.

پشت پرده غیبت ستاره ازبک در تمرین استقلال؛ شیطنت در آستانه دربی!

در این رابطه با یکی از مدیران هتل المپیک تماس گرفتیم. وی در پاسخ پرسش خبرنگار ورزشی ایرنا که آیا اخبار مطرح شده درباره ماشاریپوف صحت دارد یا خیر ؟ گفت: این اخبار صحیح نیست و باشگاه استقلال هزینه‌های اقامت ماشاریپوف را پرداخت کرده است.

وی افزود: هیچگاه مدیریت هتل با بازیکن ارتباط نخواهد گرفت، چرا که طرف حساب مجموعه باشگاه است. اخبار مطرح شده واقعیت ندارد و ماشاریپوف، اکنون در هتل اقامت دارد.

اما این ماجرا چرا در آستانه بزرگ‌ترین فصل شکل گرفت؟ یکی از مدیران باشگاه استقلال در این خصوص به ایرنا، گفت: اینکه جلال‌الدین ماشاریپوف سه روز قبل از دربی در تمرین استقلال حاضر نمی‌شود عجیب است، چراکه به تعهدات خودمان عمل کرده‌ایم.

پشت پرده غیبت ستاره ازبک در تمرین استقلال؛ شیطنت در آستانه دربی!

وی افزود: برخی حاشیه‌ها درباره این ماجرا به وجود آمده که شاید از سوی رقیب باشد و شاید هم از سوی مدیربرنامه‌ای که در تیم رقیب هم بازیکن دارد! ایجنتی که این ماجرا را مطرح کرده، شاید حق خود را به طور کامل از سوی رقیب دریافت کرده باشد، اما باشگاه استقلال هیچ وقت به ایجنت‌ها پولی پرداخت نکرده و این کار را انجام نخواهد داد.

 

 

انتهای پیام/

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن کیمیای ایران آنلاین را نصب کنید.

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =