اخبار استان ها ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - 3 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل :

 ارسال بیش از520 هزار پیامک مصرف بهینه گاز در استان اردبیل

در راستای مدیریت مصرف گاز طبیعی، بیش از 520 هزار پیام با موضوع مصرف بهینه و ایمن به مشترکین گاز استان اردبیل ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار کیمیای ایران آنلاین، اردبیل،  به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اردبیل ، میرسعید سید متین مدیرعامل این شرکت با اعلام این خبر گفت: به منظور مدیریت مصرف گاز طبیعی در بخش های مختلف خانگی ، صنعتی و عمومی ، در سال جاری بیش از 520 هزار پیامک ارسال شده است.

وی این اقدام را در راستای سیاستهای ابلاغی شرکت ملی گاز ایران و همسو با اصلاح الگوی مصرف و صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی عنوان نمود و افزود: تعداد بیش از 15 هزار پیامک برای مشترکین پرمصرف و بد مصرف بخش خانگی ، 65 هزار پیامک برای مشترکین بخش تجاری و یک هزار پیامک برای مشترکین بخش دولتی با موضوع هشدار صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی طی سالجاری ارسال شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل همراهی مشترکین در طرح پویش مردمی سازی مدیریت مصرف گاز با کاهش ده درصدی مصرف در بخش خانگی را بسیار چشمگیر عنوان نمود و اظهار داشت: در راستای نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه و ایمن، شرکت گاز استان از ظرفیت بسترهای مختلف اطلاع رسانی استانی همچون شبکه های محلی صدا و سیما، شبکه های مجازی، تبلیغات محیطی و غیره به منظور آگاه سازی مشترکین و جلب مشارکت آنها استفاده کرده است .

این مقام مسئول بهره گیری از ظرفیت رسانه های نوین و فضای مجازی در اصلاح الگوی مصرف را تاثیرگذار برشمرد و ادامه داد: تولید و انتشار پوستر، عکس‌نوشت، اینفوگرافیک، انیمیشن و تهیه گزارش‌های ویدئویی و تصویری از جمله اقداماتی بوده که شرکت گاز استان در راستای آموزش شهروندان و نهادینه‌سازی فرهنگ بهینه مصرف در قالب‌های چندرسانه‌ای انجام داده است.

سید متین همراهی ادارات دولتی در رعایت دمای رفاه 18 درجه را نیازمند همت مسئولین و علی الخصوص مدیران دستگاههای دولتی و مراکز عمومی دانست و در خصوص پایش مستمر دمای ادارات و اماکن عمومی در جهت رعایت الگوی مصرف افزود: از آغاز مأموریت پایش دمای رفاه در ادارات و مراکز عمومی تاکنون 6 هزار و 873 پایش در استان اردبیل انجام شده که از این تعداد 366 اخطار به مشترکین بد مصرف و تعداد 16 مورد قطعی اعمال گردیده است.

مدیرعامل شرکت گاز همچنین به برگزاری منظم و روزانه جلسات مدیریت سوخت نیز اشاره نمود و اضافه کرد: جلسات کمیته سوخت زمستانی همه ‌روزه برگزار و در این جلسات اعضای کمیته، میزان مصارف گاز و همچنین اجرای مصوبات و دستورالعمل های ابلاغی را مورد بحث و بررسی قرار می دهند.

سید متین در پایان ضمن تشکر از همراهی و همکاری مشترکین گرامی با شرکت گاز ، از عموم هم استانی های عزیز درخواست نمودند تا با رعایت مسائل ایمنی و حداکثر صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی در پایداری فشار شبکه گازرسانی سهیم باشند.

 

 

انتهای پیام/

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن کیمیای ایران آنلاین  را نصب کنید.

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 19 =