ایلام ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بزرگداشت مقام کارگر در پالایشگاه گاز ایلام

طی مراسمی با حضور مدیرعامل و جمعی از مسئولان پالایشگاه گاز ایلام از کارگران نمونه این شرکت تقدیر شد.

ایلام / به گزارش پایگاه خبری کیمیای ایران آنلاین ، به نقل از روابط عمومی؛ مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از زحمات و تلاش های وافر کارگران در طول سال گذشته قدردانی کرد و گفت: برخی از ویژگی های یک کارگر نمونه صداقت، امانتداری، پشتکار، تلاش علمی و پژوهشی، داشتن حسن اخلاق و تلاش در راستای اهداف شرکت است که در وجود شما تبلور یافته است.
دکتر ” روح اله نوریان” بمناسبت روز جهانی کار و کارگر و در مراسم تجلیل از کارکنان نمونه این شرکت با بیان اینکه کارگران نمونه الگوی مناسبی برای سایر کارکنان هستند، افزود:از امروز شما به عنوان الگو برای سایر همکاران خواهید بود و مسئولیت شما در ادامه راه سنگین تر خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه کارگران مجاهدان جبهه اقتصاد هستند وآنها در چرخاندن چرخ های اقتصادی کشور نقش مهم و پر رنگی ایفا می کنند، اظهار داشت:کارگران در این محیط صنعتی به صورت شبانه روزی در سنگر تولید نقش آفرینی و در راستای تحقق نامگذاری سال تلاش می کنند.
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با بیان اینکه هفته کارگر فرصت مناسبی است تا گوشهٔ کوچکی از مجاهدت آنان تجلیل شود، تصریح کرد:استقلال یک کشور وابسته به کار است که خوشبختانه کارگران این مجموعه برای تولید پایدار و ایمن تلاش می کنند.
نوریان به سال جهش تولید با مشارکت مردم اشاره و ابراز امیدواری کرد: امسال کارگران باید در تحقق نامگذاری شعار سال نیز کار و تلاش را در سرلوحه کار خود قرار دهند و با تولید پایدار و ایمن در برابر تحریم‌های دشمنان نظام ایستادگی کنند.
گفتنی است با عنایت به مصوبه شورای فرهنگی شرکت، فرایند انتخاب کارگر نمونه براساس محورهای همچون رعایت اصول ایمنی، بهداشت و محیط زیست، اخلاق، ارزش ها، فرهنگ سازمانی، خلاقیت و نوآوری، فعالیت های فوق برنامه از جمله علمی، ورزشی، هنری و غیره ، انضباط اداری، وجدان کاری و حضور منظم در محیط کار، توانایی، تخصص و کسب مهارت های شغلی در حوزه کاری مربوطه، سایر ویژگی ها و مهارت های فردی مانند مسئولیت پذیری و پاسخگویی، انعطاف پذیری و سازگاری، کار تیمی، حسن معاشرت و غیره مورد ارزیابی و سنجش قرار گرفت.
در این مراسم از ۳ نفر از همکاران واحدهای پشتیبانی “حمیدرضا پرواره”، “رحیم جهانگیری” و “حشمت اله کرمی” و همچنین ۳ نفر از واحدهای فنی و عملیاتی”سجاد ایدی”، “حامد خان محمدی” و ” امین صالحی زلانی” به عنوان کارگران نمونه انتخاب شدند و از بین نفرات مذکور، “حمید رضا پرواره” در حوزه پشتیبانی و “سجاد ایدی” در حوزه فنی و عملیاتی بعنوان کارگران برتر شرکت پالایش گاز ایلام معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − یک =