اخبار استان ها ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان ایلام ؛

یکی از مهم ترین تکالیف امسال تبدیل اسناد دفترچه ای به تک برگ است

جلسه شورای اداری با حضور معاونین اداره کل،تمامی روسای واحد‌های ثبتی و کارشناسان اداره کل در محل سالن جلسات اداره کل ثبت اسناد و املاک استان ایلام برگزار گردید.

به گزارش کیمیای ایران آنلاین،   درابتدای جلسه محسن محمدی ضمن تقدیر از زحمات همکاران در یکساله ۱۴۰۲ اظهار امیدواری کرد با عزم و همت بلند همه کارکنان، درایت و مدیریت جهادی روسای واحد‌های ثبتی شاهد تبلور منویات مقام معظم رهبری در ادارات ثبت استان باشیم
وی ضمن اشاره به آیه ۲ سوره شریفه العصر فرصت انسان برای انجام امورات مهم را مغتنم شمرد و گفت با توجه به شعار سال و تاکید مقام معظم رهبری اهمیت حدنگاری بر هیچکسی پوشیده نیست و از تمامی روسا انتظار می رود که تکلیف حدنگاری را در سال جاری به اتمام برسانیم.
مدیرکل ثبت اسناد استان، ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع کاداستر در سازمان و پیگیری‌های مکرر از آمار و عملکرد کاداستر تمامی ادارات ثبت کل کشور، استان ایلام باید طی فرآیندی منظم و با نظام بخشیدن به امور کاداستر این مهم را به سرانجامی مطلوب برساند.

این مقام قضایی تاکید کرد: همه همکاران ثبتی در واحد کاداستر استان با تلاش و همت خود و با در نظر گرفتن اهمیت موضوع، برنامه‌های موثر خود را برای تثبیت پلاک‌های ثبتی بخصوص اراضی ملی به کار ببرند تا بتوانیم آمار موثر و مورد نظر سازمان را محقق نماییم.
وی در خصوص تبدیل اسناد دفترچه ای به تک برگ گفت همه باید در خصوص این موضوع از همدیگه مشورت بگیریم و با توجه به اینکه یکی از تکالیف مهم امسال تبدیل اسناد دفترچه ای به تک برگ می باشد باید تمام تلاش خود را بکارگیری کنیم .
مدیرکل ثبت اسناد استان در ادامه خواستار سرعت گرفتن مختومه کردن پرونده‌های اجرا بر اساس بخشنامه اخیر، ساماندهی بروز پرونده‌ها و بایگانی‌های ادارات و دوایر اجرا، امحای پرونده‌های مختومه قدیمی مطابق مقررات و با هماهنگی اداره کل، شناسایی و بکارگیری نیرو‌های متخصص، با تجربه و کارآمد و همچنین تقدیر و تشویق نیرو‌های دلسوز و فعال شد.

 

 

 

انتهای پیام/

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن کیمیای ایران آنلاین را نصب کنید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =