اجتماعی ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف‌آباد خبر داد؛

تخصیص زمین به بیش از ۲۰۰ خانوار مشمول قانون جوانی جمعیت در شهرستان نجف‌آباد

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف‌آباد گفت: تا کنون زمین به بیش از ۲۰۰ خانوار مشمول طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ۴ فرزند زیر ۲۰ سال در شهرستان نجف‌آباد اختصاص یافته است.

به گزارش کیمیای ایران آنلاین،  به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ مرتضی فولادی رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان نجف آباد اظهار کرد: طبق ماده ۳ و ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، خانواده‌هایی که فرزند سوم و بیشتر آنها از ۲۴ مهر سال ۱۴۰۰ به بعد متولد شده باشند همچنین به خانواده های دارای چهار فرزند کمتر از ۲۰ سال، زمین حداکثر ۲۰۰ متر مربعی اختصاص می‌یابد.

وی افزود: در صورتی که قیمت زمین از یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان بیشتر باشد دولت می‌تواند زمین را به‌صورت مشاعی به دو یا چند نفر واگذار کند و یا حتی مابقی را به قیمت کارشناسی روز از متقاضی دریافت کند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد ادامه داد: بیش از یک هزار و ۴۰۰ خانواده دارای فرزند سوم و بیشتر مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و افزون بر ۵۰۰ خانواده دارای چهار فرزند کمتر از  ۲۰ سال در این شهرستان ثبت نام کرده‌اند.

وی با اشاره به تخصیص زمین به بیش از ۲۰۰ خانواده بصورت سه دانگ به نام پدر و سه دانگ به نام مادر گفت: ثبت نامی‌های بخش مسکن قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرستان نجف آباد، از شهرهای نجف آباد، جوزدان، دهق، علویجه، کهریز سنگ و گلدشت ثبت نام کرده‌اند.

به گفته فولادی، در شهرهای دهق و علویجه تأمین زمین صورت گرفته و در شهر گلدشت، حدود ۲۳ هکتار از اراضی دولتی به محدوده شهر الحاق شده و طرح تفکیکی آن در دست تهیه است.

وی خاطرنشان کرد: خانوارهایی که مشمول  قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هستند می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir در قسمت جوانی جمعیت ثبت نام کنند.

 

 

 

انتهای پیام/

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن کیمیای ایران آنلاین را نصب کنید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − 2 =