اصفهان ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان؛

پیشرفت پروژه تکمیل احداث ورودی و خروجی کمربندی پیربکران و زیرگذر خوانسارک به ۵۸ درصد رسید

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان گفت: پروژه تکمیل احداث ورودی و خروجی کمربندی پیربکران و زیرگذر خوانسارک ۵۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش پایگاه خبری کیمیای ایران آنلاین وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ حسین شفیع زاده رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان فلاورجان اظهار کرد: پروژه زیرگذر خوانسارک و ورودی و خروجی کنارگذر پیربکران به علت واقع شدن در منطقه صنعتی و کشاورزی و راه ارتباطی با شهرستان مجاور، برای کاهش ترافیک، ایمنی تردد و خطرات درون شهری جزء طرح‌های مهم شهرستان فلاورجان است.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۵۸ درصدی پروژه تکمیل احداث ورودی و خروجی کمربندی پیربکران و زیرگذر خوانسارک افزود: این پروژه ۳ کیلومتر طول دارد و تاکنون برای احداث آن حدود ۴۴ میلیارد ریال هزینه شده است.

به گفته شفیع زاده در پروژه تکمیل احداث ورودی و خروجی کمربندی پیربکران و زیرگذر خوانسارک تاکنون حدود ۲ هزار مترمکعب بتن ریزی و پنج تن میلگرد استفاده شده و میزان خاکبرداری آن پنج هزار مترمکعب به همراه هزار مترمکعب خاکریزی بوده است.

رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان فلاورجان عنوان کرد: برای تکمیل این پروژه، ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

گفتنی است: فلاورجان با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در وسعت ۳۲۰ کیلومتر مربع، یکی از شهرستان‌های پر تراکم حوزه راه‌های استان اصفهان است.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + نه =