اخبار استان ها ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - 3 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0
با هدف امید آفرینی؛

سمنان میزبان «روایت پیشرفت» شد/ معرفی خدمات کسب و کار

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از برگزاری نمایشگاه بزرگ «روایت پیشرفت» در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی این استان خبر داد.

به گزارش کیمیای ایران آنلاین،یادگار احمدی  ضمن بیان اینکه نخستین نمایشگاه معرفی خدمات کسب و کار و نمایشگاه دستاوردهای دولت مردمی در استان سمنان برگزار می‌شود، تاکید کرد: این نمایشگاه به مناسبت دهه مبارک فجر در محل نمایشگاه بین‌المللی سمنان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه سازمان صمت، استانداری سمنان، شرکت شهرک‌های صنعتی و فنی و حرفه‌ای و. … در زمره دست اندرکاران و برگزار کنندگان این نمایشگاه هستند، افزود: تبیین دستاوردها و پیشرفت‌های صورت گرفته در استان سمنان هدف و محور این رویداد است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه برگزاری رویدادهای آموزشی و عرضه صنایع دستی و پوشاک ایرانی اسلامی از جمله بخش‌های محوری روایت خدمت در استان خواهد بود، بیان کرد: آحاد مردم می‌توانند از این رویداد دیدن کنند.

احمدی با بیان اینکه روایت خدمت چهاردهم تا شانزدهم بهمن ماه ۱۴۰۲ در سمنان برگزار می‌شود، ابراز کرد: این نمایشگاه صبح‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۰ میزبان علاقمندان است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی، خدماتی و واحدهای صنعتی و تولیدی و علمی در این رویداد آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید عموم قرار داده‌اند، افزود: این رویداد با هدف امید آفرینی برگزار می‌شود.

به گزارش مهر، یکی از راهبردهای دولت در استان سمنان برای مشارکت بالای در انتخابات، تبیین دستاوردهای نظام اسلامی ایران برای امید آفرینی است که رویدادهای ویژه‌ای در این خصوص در سراسر استان در حال برگزاری است.

 

 

منبع: مهر

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن کیمیای ایران آنلاین  را نصب کنید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =