اجتماعی ۰۱ فروردین ۱۴۰۳ - 1 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

نورپردازی پل آزادگان و هزینه ۱.۸ میلیارد تومانی منطقه ۱۰ اصفهان

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از نورپردازی پل آزادگان (سرهنگ) با هزینه ۱.۸ میلیارد تومان خبر داد و گفت: این پل یکی از قدیمی‌ترین پل‌های منطقه است که با نورپردازی، منظر بصری زیبایی داده و تماشای آن برای شهروندان دلچسب‌تر شده است.

به گزارش کیمیای ایران آنلاین، محمد صیرفی‌نژاد اظهار کرد: نورپردازی پل آزادگان (سرهنگ) به مبلغ ۱.۸ میلیارد تومان در سال جدید و برای ماه مبارک رمضان نورپردازی شد.

وی افزود: پل آزادگان با ۹ پرده نورپردازی، ریسه‌های سوزنی و آویز همراه با پرده دیواری و فانوس برای ماه مبارک رمضان مزین شده و منظری زیبا در منطقه به‌وجود آورده است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این پل یکی از قدیمی‌ترین پل‌های منطقه است که با نورپردازی، منظر بصری زیبایی داده و تماشای آن برای شهروندان دلچسب‌تر شده است.

صیرفی‌نژاد با بیان اینکه امروزه نورپردازی که تعریف‌کننده هویت و منظر شهر در شب است، موجب کاهش حوادث، تصادفات، جرایم، بزهکاری و افزایش جذابیت، زمان فعالیت، امنیت اجتماعی و کیفیت زندگی شهری می‌شود، خاطر نشان کرد: در بسیاری از شهرهای مهم دنیا مدیران شهری با بهره‌گیری از نظر مشاوران نورپردازی و با اجرای برنامه‌های متعدد در حال ایجاد ارتباط بین مردم، نور و محیط شهری هستند و یک نگرش اجتماعی به نورپردازی شهری را دنبال می‌کنند.

وی گفت: نورپردازی شهری محدوده‌ای عملکردی است که به‌رغم پیشرفت‌های انجام شده از قابلیت‌های مهم و تأثیرگذاری برخوردار است که باید به آنها پرداخته شود.

 

 

انتهای پیام/

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن کیمیای ایران آنلاین را نصب کنید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + هجده =