اخبار استان ها ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - 3 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

انتخابات فصل مهره‌چینی مردم برای خودشان است

رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان رضوی گفت: در نگاه امام نقش مردم نقش اصلی است و امسال نیز در آستانه یک آزمون مهم سیاسی هستیم و در حقیقت انتخابات فصل مهره‌چینی مردم برای خودشان است.

به گزارش کیمیای ایران آنلاین،    حجت‌‌الاسلام علیرضا جوانشیری امروز در همایش رسالت علما در بصیرت افزایی و جهاد تبیین با حضور ائمه جمعه و جماعت اهل سنت سرخس در مسجد‌ النبی(ص) اهل سنت این شهرستان اظهار کرد: دهه فجر ایامی برای تقدیر و تشکر از کسانی است که با عمل و تلاش خود انقلاب را به اینجا رساندند و ما باید بدانیم که روایت دشمن درباره کشور یک روایت غیرواقعی و غیرحقیقی است.

رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان رضوی بیان کرد: روایت ما همین است که در حوزه فضایی در جایی قرار گرفتیم که دشمن خوابش را هم نمی‌تواند ببینید و در حوزه آموزش به سطح قابل قبولی رسیدیم و در عرصه پزشکی در قبل از انقلاب پزشکان هندی و پاکستانی در کشور طبابت می‌کردند اما اکنون پزشکان خود ما هستند.

وی افزود: کشوری بودیم که در قبل از انقلاب به ۲۰ هزار مستشار آمریکایی حقوق می‌دادیم و در فیش حقوقی آنها حق توحش داده می‌شد‌ و سفیر آمریکا مقدرات ما را تعیین می‌کرده است و موقعیت سفیر آمریکا از موقعیت شاه بالاتر بوده است.

جوانشیری اظهار کرد: دشمنان به جای گریه برای ملت ایران به حال و روز خودشان گریه کنند چرا که ملت ایران ملت مقتدری است و محصول معجزه حضور مردم انقلاب اسلامی، پیروزی در دفاع مقدس و تحمل تحریم‌ها بوده و انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی است.

رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان رضوی بیان کرد: در نگاه امام نقش مردم نقش اصلی است و امسال نیز در آستانه یک آزمون مهم سیاسی هستیم و در حقیقت انتخابات فصل مهره‌چینی مردم برای خودشان است.

وی تاکید کرد: مشارکت مردم بسیار مهم است و مشارکت در انتخابات از شرکت در انتخابات مهمتر است زیرا مشارکت به معنی دقت در انتخاب است.

جوانشیری تاکید کرد: انقلاب اسلامی ثابت کرده هر جا ملت اراده کرده است انقلاب اطاعت کرده است و در هر انتخاباتی انقلاب اسلامی اراده مردم را تثبیت کرده است و برای مقابله با دشمنان نیاز به ایجاد صف مشترک داریم.

امام جمعه سرخس نیز در این همایش بیان کرد: وقتی آیات قرآن درباره جاهلیت را کنار هم می‌گذاریم هندسه جوامع جاهلیت را به دست می‌آوریم و در زمان ما این تفکر جاهلی از سوی صهیونیست و انگلیس به جوامع تزریق شده است.

امام جمعه سرخس عنوان کرد: بشر امروزی قانون همجنسگرایی را مصوب کرده است و مسئله‌ای مانند جهاد نکاح را مطرح کرده است و اینها قوانین جاهلیت است.

وی افزود: تبرج جاهلیت را امروز در دنیا می‌بینیم که به وسیله شبکه‌های متعدد، مدام برهنگی و مدگرایی و استفاده ابزاری از زن تزریق می‌شود و به دنبال آلوده کردن جوانان هستند.

بختیاری با بیان اینکه ما یک امت هستیم و باید روی مشترکات تاکید کنیم، گفت: ما دشمن مشترک داریم و سخت‌ترین دشمنان و خطرناک‌ترین دشمن مومنین، یهود است و باید برای دشمنی علیه صهیونیست متحد باشیم.

امام جمعه سرخس گفت: دشمن تلاش دارد روی اختلافات کار کند و بر مشارکت سیاسی اثر بگذارد و ما باید بدانیم که حضور پای صندوق‌های رای دشمنان را عصبانی می‌کند و این دارای اجر و پاداش است.

امام جمعه اهل سنت سرخس نیز در این همایش با اشاره به اهمیت حفظ وحدت در جامعه اسلامی، گفت: این امنیت و اقتدار نظام اسلامی را مدیون خون شهدا هستیم و باید با حفظ وحدت جامعه این امنیت پایدار را حفظ کرد.

مولوی احمد پارسا بیان کرد: یکی از کارهای لازم برای حفظ وحدت حضور پرشور و گسترده در پای صندوق‌های رای است.

فرماندار سرخس نیز در این جلسه گفت: فرآیند انتخابات امسال با توجه به تنوع حضور کاندیداهای مختلف یک انتخابات سالم، امن، پرشور و رقابتی خواهد بود.

حسن نوری‌زاده عنوان کرد: تلاش همه این است که شاهد حضور پر شور مردم در انتخابات باشیم و این اتفاق در شهرستان سرخس رقم می‌خورد.

 

 

منبع: فارس

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن کیمیای ایران آنلاین  را نصب کنید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − چهارده =