اخبار استان ها ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - 3 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان خبر داد:

بهره برداری از مخزن آب ۵۰۰ هزار لیتری میدان جمهوری و پل صاحب‌روضات تا پایان امسال

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان از بهره برداری از مخزن آب ۵۰۰ هزار لیتری میدان جمهوری و پل صاحب‌روضات تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش کیمیای ایران آنلاین،  به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علی رضی‌زاده با اعلام این خبر گفت: مخزن آب ۵۰۰ هزار لیتری که در میدان جمهوری احداث شده است تا پایان سال جاری افتتاح شده و برای آبیاری درختان در تابستان استفاده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

او 2 ایستگاه مترو خلجا و صاحب روضات را از پروژه‌های شاخص این منطقه در سال جاری دانست و افزود: آزادسازی در این 2 بخش تمام و عدد قابل توجهی هزینه شده است، از طرفی تمام عملیات زیرِزمین است و تعداد زیادی از کارگران و مهندسان در این پروژه مشغول فعالیت هستند که امیدواریم راه‌اندازی و بهره‌برداری آن به‌زودی انجام شود.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان بازگشایی گلوگاه‌های مسیر بزرگراه شهید خرازی و لکه‌های فضای سبز که جزو گلوگاه‌های ترافیکی محسوب می‌شد را از دیگر پروژه‌های جاری این منطقه دانست و گفت: در مهرماه سال جاری این گلوگاه‌ها آزادسازی و یک باند به مسیر بزرگراه اضافه شد که بر اساس مطالعات معاونت ترافیک، در این قسمت ترافیک حدود ۲۵ درصد کاهش یافته است.

او با اشاره به پروژه پل صاحب روضات که به‌طور مشترک توسط مناطق یک و ۹ در حال اجرا است، اظهار کرد: پل صاحب روضات به عنوان یک پل استراتژیک که مناطق یک و ۹ را به یکدیگر متصل می‌کند و نقش مهمی در کاهش ترافیک محدوده خیابان جهاد و محلات الیادران و جوزدان دارد، تا پایان سال جاری افتتاح می‌شود.

او خاطرنشان کرد: پروژه دیگر در این منطقه مسیر بی‌آرتی خیابان شهید بهشتی است که جزو خطوط بسیار پر تردد شهر به‌شمار می‌رود. چنانکه حدود ۲۵ تا ۳۰ هزار مسافر از خط میدان جمهوری اسلامی تا پل فلزی جابه‌جا می‌شوند و خطوط مختلف اتوبوسرانی از این قسمت عبور می‌کند.

رضی زاده با بیان اینکه این پروژه در حال حاضر در دست اجرا قرار دارد، خاطرنشان کرد: روکش آسفالت این مسیر که حدود ۱۳ سال ترمیم نشده بود تا پایان سال انجام می‌شود. همچنین پیاده‌روسازی‌های این محدوده به‌صورت فاز به فاز از سمت میدان جمهوری به سمت چهارراه وفایی انجام می‌شود.

 

 

 

انتهای پیام/

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن کیمیای ایران آنلاین  را نصب کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 17 =