اجتماعی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - 3 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
مدیر خانه کودک شهرداری اصفهان خبر داد:

برپایی نمایشگاهی از آثار منتخب سومین مسابقه بین المللی نقاشی «پوپک» در خردادماه امسال

مدیر خانه کودک شهرداری اصفهان از برگزاری نمایشگاه آثار منتخب در سومین مسابقه بین المللی نقاشی کودکان و نوجوانان اصفهان «پوپک» از 18 الی 29 خردادماه خبر داد.

به گزارش کیمیای ایران آنلاین، به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، مرضیه کاظمی با اعلام این خبر گفت: سومین مسابقه بین المللی نقاشی کودکان و نوجوانان اصفهان با نام پوپک و با موضوع «جاهای دیدنی شهر من»، ویژه رده سنی 4 تا 18 سال برگزار شد و متقاضیان از 10 آذرماه 1402 تا 10 فروردین ماه امسال فرصت داشتند آثار خود را به دبیرخانه این رویداد ارسال کنند.

او با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از آثار نقاشی از کشورهای مختلف به دبیرخانه ارسال شده است، گفت: داوری آثار در حال انجام است و همزمان با هفته فرهنگی اصفهان در اردیبهشت ماه سال جاری، فهرستی از صاحبان آثار برگزیده و شایسته تقدیر اعلام می شود که شامل 12 اثر برگزیده و 12 اثر شایسته تقدیر است.

مدیر خانه کودک شهرداری اصفهان با بیان اینکه یک نمایشگاه نقاشی از آثار منتخب در این رویداد برگزار می شود، اظهار کرد: این نمایشگاه که با تقدیر از مربیان رویداد بین المللی پوپک همراه است، از 18 الی 29 خردادماه در اصفهان برگزار و آثار منتخب در آن برای عموم علاقمندان به نمایش درمی آید.

او خاطرنشان کرد: علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این رویداد می توانند به سایت www.iicpf.com مراجعه کنند.

لازم به ذکر است، مسابقه نقاشی کودکان و نوجوانان اصفهان با عنوان  در سال هاي 1398و 1399در سطح ملی برگزار شد و توانست نگاه كودكان و نوجوانان را به موضوعات مورد نظر جشنواره جلب كند. این رویداد در سال 1400 با هدف ارزیابی نگاه کودکان به شهر و تقویت حس تعلق و هویت شهری در سطح بین‌المللی برگزار شد و به رقابت بين كودكان در عرصه داخلي و خارجي پرداخت كه بسيار مورد استقبال قرار گرفت. در سال 1401 نیز دومین دوره بین المللی این رویداد با موضوع ” مشاغل شهر من ” با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با مشاغل مختلف شهر و ارتقاء هویت شغلی آنها برگزار شد و مورد استقبال گسترده کودکان و نوجوانان قرار گرفت.

 

 

 

 

انتهای پیام/

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن کیمیای ایران آنلاین را نصب کنید.

 

 

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + سه =