اخبار استان ها ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - 1 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش پایتخت:

تربیت و فرهنگ باید مردمی سازی شود

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران ضمن اشاره به اجرای سیاست کلی در خصوص مردمی کردن تربیت ‌و‌ فرهنگ به تبیین و پیگیری برنامه‌ها و فعالیت‌های حوزه پرورشی و فرهنگی در سال ۱۴۰۳ پرداخت.

به گزارش کیمیای ایران آنلاین،  از تهران، اولین نشست تخصصی معاونین پرورشی و تربیت بدنی مناطق نوزده‌گانه آموزش و پرورش پایتخت در سال ۱۴۰۳ در راستای تبیین و پیگیری برنامه‌ها و فعالیت‌های حوزه پرورشی و فرهنگی در سالن کنفرانس شهید سلیمی جهرمی اداره کل برگزار شد.

سید احمد موسوی معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران، در این نشست ضمن آرزوی بهره‌مندی از فیوضات ماه مبارک رمضان و شب‌های پرعظمت قدر، از همایش بزرگ روزه اولی ‌ها و نیز تمهیدات لازم جهت برپایی باشکوه‌تر نماز عید فطر خبر داد و گفت: ایجاد حلقه‌های مشورتی با حضور صاحب نظران و اساتید خبره و برجسته در حوزه‌های مختلف از مهم‌ترین اقدامات سال جدید خواهد بود.

سید احمد موسوی مربیان پرورشی و فعالان عرصه تربیتی را فرماندهان بزرگ و بی بدیل خط مقدم جبهه فرهنگی قلمداد و با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) اظهار کرد: سیاست کلی در سال جدید مردمی سازی تربیت و فرهنگ است.

وی ساماندهی و شبکه سازی نیروهای انقلابی، شبکه‌سازی تشکل‌های دانش‌آموزی و دانش‌آموزان مستعد و توانمندسازی خانواده‌ها و همکاران فرهنگی در راستای مقابله با آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد و افزود: مشارکت مردم در برنامه‌ها بسیار حائز اهمیت است. شهر تهران به عنوان الگو و راهبر فکری و عملیاتی سایر استانها است و خواستار راهبری فکری و تولید محتوای مناسب در فضای مجازی و استفاده گسترده از ظرفیت‌های رسانه شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ پرچم داران خط مقدم عرصه‌های فرهنگی خوش درخشیدند و سالی پرکار، پویا و شاداب با کنشگری مجموعه تربیتی رقم زده شد، بر استفاده از تمام ظرفیت‌های درون سازمانی و برون سازمانی، شرکای تربیتی، مؤسسین و نهادهای فرهنگی، قرآنی، اردویی و تربیتی و همچنین استفاده از ظرفیت‌ها و فرصت‌ها در جشنواره‌ها، مسابقات فرهنگی، هنری و قرآنی و تشکیل بانک اطلاعاتی از دانش‌آموزان، نخبه‌ها، مربیان و مبلغین تصریح کرد.

 

 

 

 

انتهای پیام/

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن کیمیای ایران آنلاین را نصب کنید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =