اجتماعی ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - 2 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
معاون عمران شهری شهردار اصفهان خبر داد:

آغاز احداث «باغ مشاهیر» از 25 فروردین ماه

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه روند احداث باغ مشاهیر از 25 فروردین ماه آغاز شده است، گفت: معرفی ارزش‌ها، دستاوردها و زندگی مشاهیر از اهداف ساخت این باغ است.

به گزارش کیمیای ایران آنلاین، به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، اصغر کشاورزراد با اعلام این خبر گفت: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، عملیات اجرایی پروژه باغ مشاهیر از 25 فروردین ماه در محدوده منطقه ۵ شهرداری اصفهان آغاز شده که شامل احداث مسیرها و خیابان‌های پیرامون پروژه است.

او با بیان اینکه معرفی ارزش‌ها، دستاوردها و زندگی مشاهیر از اهداف احداث باغ مشاهیر است، افزود: برای طراحی باغ مشاهیر، حدود ۹۰ اثر مشابه در نقط مختلف جهان مورد بررسی قرار گرفت و با انجام مطالعات لازم در زمینه بومی‌سازی پروژه، در نهایت طرح مذکور بر مبنای معماری اصیل ایرانی طراحی شد.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان ادامه داد: این پروژه در نزدیکی باغ فرح‌آباد سابق احداث می شود و از تصاویر موجود از این باغ نیز در طراحی پروژه باغ مشاهیر استفاده می شود.

او خاطرنشان کرد: پروژه باغ مشاهیر از بخش های مختلفی تشکیل شده که برخی از آنها عبارتند از مسجد، فروشگاه صنایع دستی، کافه کتاب، میدان مرکزی، موزه قلب زمین، آمفی‌تئاتر با ظرفیت ۴۵۰۰ نفر و یک کوشک به مساحت ۱۲ هزار متر مربع.

 

 

 

 

انتهای پیام/

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن کیمیای ایران آنلاین را نصب کنید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =