اخبار استان ها ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
کپی شد!
0

تقدیر از برترین های فراخوان ایده ویژه شعار سال 1403 آبفای استان اصفهان

با حضور معاون منابع انسانی و تحقیقات، مدیر دفتر توسعه مدیریت و تحقیقات و اعضای کمیته نظام پیشنهادات از سه نفر از برترین های فراخوان ایده شماره 142ویژه شعار سال 1402 آبفای استان اصفهان تقدیر به عمل آمد.

به گزارش کیمیای ایران آنلاین،  شعار سال شرکت آبفای استان اصفهان در سال 1403 «خدمات نوین جهادی، توسعه مشارکت و سرمایه انسانی » است که پس از «فراخوان ایده ویژه شعار سال 1403 آبفای استان» از میان 440 پیشنهاد از سوی 182 پیشنهاد دهنده انتخاب شد.

در این مراسم با تقدیم تندیس و لوح تقدیر از نسیم بارانی، محبوبه قاسمی و مجید شمسایی به عنوان برترین های فراخوان ایده ویژه شعار سال 1403 تجلیل به عمل آمد.

در بخشی از لوح تقدیر با امضای امراله سلیمانی معاون منابع انسانی و تحقیقات و رییس کمیته نظام پیشنهادات، آمده است: «بدون شک بهره گیری از پیشنهادهای سازنده و موثر سازمانی در راستای فعالیت های بهبود، زمینه توسعه و اعتبار نیل به اهداف عالیه شرکت را فراهم می نماید.بدینوسیله به پاس مشارکت ارزشمندتان در فراخوان ایده شماره 142ویژه انتخاب شعار سال 1403 شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان که منجر به تعیین شعار سال شرکت با عنوان (خدمات نوین جهادی، توسعه مشارکت و سرمایه انسانی) شد، قدر دانی می شود. امید است در سایه حضرت حق در پیشبرد امور محوله و اهداف بلند شرکت موفق و سرافراز باشید.

 

 

 

 

انتهای پیام/

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن کیمیای ایران آنلاین را نصب کنید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − دو =