اخبار استان ها ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

رسانه ها در فرهنگ سازی عمومی به شهرداری کمک کنند

شهردار گرگان گفت: از اصحاب رسانه درخواست داریم که در اطلاع رسانی و فرهنگ سازی عمومی به شهرداری کمک کنند.

به گزارش خبرنگار کیمیای ایران آنلاین، ازگلستان، سید محمد رضا سید النگی در شورای اسلامی شهر گرگان، افزود: در آستانه دهه کرامت، موضوعات فرهنگی و اجتماعی شهر بررسی شد، که ضمن این بررسی، تذکر مهمی به شهرداران مراکز استانها، شهرداران کلان شهرها مبنی بر اینکه توسعه فرهنگ دینی می تواند به موضع گیری های روحی و روانی مردم در خصوص اتفاقات در شهر کمک کند، داده شد.

وی اظهارکرد: با اتفاقاتی که در شهرهای کشور رخ می دهد و باعث جریحه دار شدن افکار عمومی می شود، شاید وقت آن است که موضوعات فرهنگی و دینی شهر توسعه یابد و اصحاب رسانه در این موضوع می توانند کمک بزرگی کنند.

سید النگی خاطرنشان کرد: شهروندان در شهر زندگی می کنند و از حقوق شهروندی خود مطلع هستند و از مردم درخواست داریم ما را به عنوان خدمتگزاران خود بدانند، تا بتوانیم حداقل حقوق آنها را استیفا کنیم.

وی با اشاره به ماده ۵۵ قانون شهرداری تاکید کرد: شهرداری وظیفه دارد از هر گونه سد معبر و اشغال پیاده رو ها و بر هم زدن نظم عمومی جلوگیری به عمل آورد، که این کار بر اساس قانون برای جمعیت بالای ۵۰۰ هزار نفره در گرگان انجام می شود.

سید النگی بیان کرد: شهرداری و شورای شهر بعد از اتفاقاتی که در دوران کرونا افتاد، نیازمند این بودند تا وضعیت را به روال قبل برگردانند و خیلی از خلافها را مدیریت کنند، لذا عزم خود را جزم کردند و از طریق پیمانکار واجد شرایط که تاییدیه مراجع نظامی و قضایی را هم داشت، در سطح شهر رضایت مندی عمومی برای شهروندان گرگانی ایجاد کردند.

شهردار گرگان تصریح کرد: از اصحاب رسانه درخواست داریم که در اطلاع رسانی و فرهنگ سازی عمومی به شهرداری کمک کنند.

 

 

 

انتهای پیام/

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن کیمیای ایران آنلاین را نصب کنید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − چهارده =