اخبار استان ها ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی:

مسابقات بهار در بهار گامی برای تحقق سبک زندگی قرآنی است

با هدف ترویج سبک زندگی قرآنی در میان کارکنان و خانواده‌های آن‌ها و ارتقای سطح معلومات و آموزه‌های قرآنی ۳۲۵ نفر از همکاران و خانواده های‌ایشان در مسابقات بهار در بهار شرکت گاز استان خراسان جنوبی شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار  کیمیای ایران آنلاین، از بیرجند، رحمان محمودی مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی در آیین افتتاحیه این مسابقات گفت: بدون شک مسیری که قرآن کریم برای زندگی ترسیم می‌کند، مستحکم‌ترین مسیر برای زندگی است و جامعه، خانواده، اقتصاد، فرهنگ و سیاستی که بر پایه قرآن بنا نهاده شود مستحکم خواهد بود.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۳ با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: شعار امسال بر ضرورت تقویت تولید و اقتصاد ملی با استفاده از قدرت مردم تأکید دارد و پروردگار متعال در آیه ۲۷۷ سوره بقره بر اهمیت‌ایمان، عمل صالح، نماز و زکات تأکید دارد که همه این موارد می‌تواند به تقویت اقتصاد و تولید کمک کنند.

محمودی با اشاره به ارزش والای خدمت به جامعه و مردم که سرلوحه کار کارکنان شرکت گاز استان خراسان جنوبی است افرود: مطابق قرآن کریم، خداوند متعال کسانی را که کار خیر و نیک انجام می‌دهند دوست مى‌دارد و چقدر خوب است که انسان محبوب خدا باشد؛ پس با خدمت و کمک به همدیگر می‌توان به رضایت الهی و لذت‌های جاودان آخرت رسید.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات مقدماتی بهار در بهار با حضور نماینده رسمی شرکت ملی گاز ایران در شرکت گاز استان افزود: در این دوره از مسابقات ۳۲۵ نفر از همکاران و خانواده های‌ایشان در بخش‌های قرآن کریم، اذان، نهج البلاغه، مفاهیم، عکاسی، خطاطی و قصه گویی به رقابت می‌پردازند.

گفتنی است مسابقات قرآنی بهار در بهار هرساله در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبنی بر گسترش مفاهیم و فرهنگ قرآن کریم، با هدف ترویج سبک زندگی قرآنی در میان کارکنان، خانواده‌ها و جوانان و ارتقای سطح معلومات و آموزه‌های قرآنی در شرکت‌های تحت مدیریت شرکت ملی گاز ایران برگزار می‌شود.

 

 

 

انتهای پیام/

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن کیمیای ایران آنلاین را نصب کنید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 6 =