اتفاقات و حوادث ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - 3 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

آتش‌سوزی در بیمارستان گاندی/ تخلیه بیمارستان و انسداد معابر اطراف

به گزارش کیمیای ایران آنلاین، سید جلال ملکی دراین‌باره گفـت: دقایقی پیش وقوع یک مورد حادثه آتش‌سوزی در بیمارستان گاندی، واقع در خیابان گاندی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان چندین ایستگاه را به همراه نردبام، تانکر آب و … به محل حادثه اعزام کرد.

وی با بیان اینکه عملیات آتش‌نشانان در این محل آغاز شده است، گفت: جزئیات تکمیلی در خصوص این حادثه اعلام خواهد شد.

آماده‌باش اورژانس درپی حریق بیمارستان گاندی

همچنین، محمد اسماعیل توکلی، رئیس اورژانس استان تهران که در محل حادثه حضور داشت، در گفت‌وگو با ایسنا، از آماده‌باش نیروهای اورژانس درپی این حادثه خبر داد و گفت: اورژانس تهران در سطح شهر تهران به حالت آماده‌باش درآمده است. همچنین دو دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار دستگاه آمبولانس و دو دستگاه موتورلانس نیز به بیمارستان گاندی اعزام شده است.

تخلیه بیمارستان گاندی

۱۹:۳۰ – رئیس بیمارستان گاندی نیز از تخلیه این بیمارستان خبر داد و گفت: هنوز گزارشی از آسیب وارد به این بیمارستان ندارم. اما حریق از ضلع شرقی بیمارستان آغاز شده است. در حال حاضر نیز مشغول تخلیه بیمارستان هستیم و در صورت نیاز بیماران به بیمارستان‌های دیگر منتقل خواهند شد.

انسداد خیابان‌های منتهی به بیمارستان گاندی از سوی پلیس

۱۹:۴۰ – سرهنگ احسان مومنی، معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از اعمال محدودیت ترافیکی در اطراف بیمارستان گاندی خبر داد و از مردم خواست که از حضور در معابر منتهی به این بیمارستان پرهیز کنند.

سرهنگ احسان مومنی در گفت‌وگو با ایسنا، دراین‌باره گفت: درپی وقوع حریق گسترده در بیمارستان گاندی عوامل پلیس راهور در معابر منتهی به این بیمارستان در خیابان گاندی و خیابان ولیعصر در محدوده توانیر اعزام شده و نسبت به مدیریت ترافیک اقدام کردند.

وی با بیان اینکه محدودیت های ترافیکی در اطراف بیمارستان گاندی اجرا شده است، گفت: در همین راستا در مسیر جنوب به شمال خیابان ولیعصر از تقاطع بهشتی تا میدان ونک محدودیت تردد اجرا شدند. همچنین در مسیر شمال به جنوب خط ویژه اتوبوس بی‌آرتی از میدان ونک نیز محدودیت ایجاد شده است.

معاون عملیات پلیس راهور با بیان اینکه در مسیر شمال به جنوب خیابان گاندی از خیابان دوم جنوبی نیز ممنوعیت تردد ایجاد شده است، گفت: در مسیر جنوب به شمال خیابان گاندی از میدان آرژانتین هم ممنوعیت تردد اعمال شده است.

مومنی از شهروندان خواست که از تردد غیرضروری و تجمع در اطراف محل حادثه و معابر پیرامون آن خودداری کنند.

 

 

 

منبع: ایسنا

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 16 =