اخبار استان ها ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - 3 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0
فرماندار دامغان:

رسانه های دامغانی از تبلیغات زودتر از موعد انتخابات بپرهیزند

فرماندار دامغان با بیان اینکه رسانه‌ها از تبلیغات زودتر از موعد در انتخابات بپرهیزند، گفت: تبلیغ زود هنگام قبل از زمان مشخص شده از سوی ستاد انتخابات تخلف است.

به گزارش کیمیای ایران آنلاین،  مهدی بندرآبادی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه پیشگیری از وقوع جرایم انتخاباتی با حضور اصحاب رسانه در دادگستری دامغان بیان کرد: یکی از اقداماتی که دستگاه قضائی شهرستان دامغان در آستانه انتخابات صورت داده ایجاد ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی است، تاکید کرد: در این ستاد تمام مسائل مرتبط با انتخابات از جمله رصد فضای رسانه‌ای و مجازی و همچنین دست اندرکاران برگزاری انتخابات صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه این ستاد ایجاد شده تا از بروز تخلفات پیشگیری شود تا اصلاً مسئله‌ای پیش نیاید که نیاز به رسیدگی قضائی به آن باشد، افزود: اطلاع رسانی در خصوص تخلفات انتخاباتی مهمترین کار ستاد پیشگیری از تخلفات انتخابات در شهرستان دامغان است که در این زمینه رسانه‌ها نقش مؤثری دارند.

فرماندار دامغان با بیان اینکه رسانه‌ها نقش مهمی در تبیین مشارکت بالای مردم در انتخابات دارند اما نباید به زودی وارد عرصه تبلیغات انتخابات شوند، گفت: تبلیغ زود هنگام قبل از زمان مشخص شده از سوی ستاد انتخابات تخلف است.

بندرآبادی با بیان اینکه بستر سازی لازم برای تبلیغات مناسب نامزدهای انتخاباتی به خوبی در شهرستان دامغان ایجاد شده است، گفت: از همه رسانه‌ها و نامزدها و حامیان آنها می‌خواهیم تا با صبر، اجازه دهند که فرایندهای انتخاباتی به خوبی طی شود همچنین از رسانه‌ها می‌خواهیم از تبلیغات زود هنگام بپرهیزند.

 

 

منبع: مهر

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن کیمیای ایران آنلاین  را نصب کنید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − 3 =