اجتماعی ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - 2 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

پيام فرماندهي انتظامي استان اصفهان به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

فرماندهي انتظامي استان در پيامي با تبريک حلول ماه مبارک رمضان از تمهيدات انتظامي و ترافيکي در روزها و شب هاي اين ماه خبر داد.

به گزارش کیمیای ایران آنلاین،  به نقل از  خبرگزاري پليس، در متن پيام فرماندهي انتظامي استان اصفهان به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان آمده است:

سلام بر رمضان، سلام بر ماه ميهماني خدا، ماهي كه درهاي رحمت الهي در آن گشوده مي شود و بندگان گناهكار خود را براي بندگي خالصانه معبود خود آماده مي كند، سلام بر ماه انس با قرآن، سلام بر ماهي كه در آن دوستي ها و مودت ها بيشتر مي شود و وحدت و انسجام مسلمانان اوج مي گيرد، جرايم به پايين ترين حد خود مي رسد و امنيت و آرامش به جوامع برمي گردد.

ضمن تبريك فرا رسيدن ماه پر خير و بركت رمضان و آرزوي قبولي طاعات و عبادات مردم مومن و خداجو  در اين ماه عزيز اعلام مي کنم که فرماندهي انتظامي استان نيز با اجراي طرح هاي انتظامي و ترافيكي ويژه  سعي مي كند تا زمينه كسب فيض بيشتر مردم را در اين ماه فراهم نمايد.

با توجه به تقارن ماه رمضان و ايام نوروز و حضور بيشتر مردم براي گذراندن ساعات پس از افطار در پارك ها و تفرجگاه ها و اماکن ديدني و تاريخي شهر اصفهان  به همين جهت گشت هاي انتظامي استان به منظور ارتقاي امنيت مردم و مقابله با مجرماني كه در پي سوء استفاده از اين فرصت هستند افزايش مي يابد. همچنين طرح هاي ترافيكي نيز در ساعات شلوغ نزديك اذان مغرب در سطح شهر اصفهان اعمال مي شود كه از شهروندان و مسافران انتظار داريم كمال همكاري را با ماموران پليس داشته باشند.

ضمناً به اطلاع عموم مردم،مسافران و کساني که عذر شرعي براي روزه گرفتن دارند مي رسانيم  که طبق هماهنگي هاي صورت گرفته هتل ها، مهمانپذيرها، رستوران هاي شهري و بين راهي، اغذيه فروشي هاي سطح شهر و داخل پايانه هاي مسافربري، فرودگاه ها و ايستگاه‌هاي راه آهن با اخذ مجوز از مراکز ذي ربط و رعايت شئون اسلامي و پوشاندن فضاي داخلي خود به نحوي که از بيرون قابل رؤيت نباشد مجاز به ارائه خدمات هستند و  بنابر اين از مسافران و کساني عذر شرعي براي گرفتن روزه دارند انتظار مي رود که مانند هميشه حرمت و حريم ماه رمضان و روزه داران محترم را نگهداشته و از روزه خواري علني در معابر، پارک ها و اماکن عمومي خودداري کنند.

لازم به ذکر است ساير اغذيه فروشي ها که فاقد مجوز ويژه ماه مبارک رمضان هستند از يک ساعت قبل از اذان مغرب(افطار) مجاز به ارائه خدمات خواهند بود و نظارت بر فعاليت ها به صورت دقيق انجام مي شود.

در خاتمه از شهروندان و مسافران گرامي مي خواهيم مانند هميشه ما را در امر خطير تامين امنيت جامعه ياري داده و به جهت بهبود و ارتقاي خدمات از طريق سامانه هاي 110 مرکز فوريت هاي پليس و سامانه  197 دفتر نظارت همگاني بر عملکرد ماموران پليس ارتباط برقرار کرده و در سر سفره هاي افطار و سحر  و لحظه هاي نيايش با خالق خود نيروهاي تامين کننده امنيت جامعه را از دعاي خيرشان فراموش نکنند.»

 

 

انتهای پیام/

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن کیمیای ایران آنلاین را نصب کنید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 4 =