اخبار استان ها ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

اجرای برنامه های مدون کاهش تلفات ضامن تامین برق پایدار و بهره ور

رئیس کمیته عالی کاهش تلفات توانیر گفت:اجرای برنامه ریزی های مدون شده دقیق نقش بسزایی در کاهش تلفات و توزیع برق بهره ور و اقتصادی در گذر از پیک مصرف برق تابستان پیشرو دارد.

به گزارش خبرنگار کیمیای ایران آنلاین، از اراک، محمودی محمودی در نشست کمیته عالی کاهش تلفات توانیر افزود: اقدامات خوبی در حوزه‌های هوشمندسازی، کنترل پذیری، کاهش خاموشی ها و همچنین در بخش کاهش تلفات فنی و غیر فنی شبکه و مسائل مختلف در حوزه مدیریت اقتصاد صنعت برق و اطلاع رسانی به مردم با موضوع نحوه ی استفاده بهینه از انرژی برق انجام شده است.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی مدون و اجرایی شدن موثر فعالیت کارگروه های چهار گانه کاهش تلفات، همچون سال‌ گذشته، کمترین چالش ممکن را در تامین برق بخشهای مختلف صنعت برق کشور داشته باشیم.

محمودی گفت :کاهش تلفات فنی و غیر فنی شبکه، بهبود ولتاژ مشترکین، افزایش دقت و تفکیک پذیری اندازه گیری تلفات، تامین منابع پایدار برای اجرای طرح ها و برنامه های کاهش تلفات، تبادل نظر برای تهیه دستورالعمل های مختلف در این حوزه از قبیل، افزایش سطح مقطع شبکه فشار متوسط، خازن گذاری برای جبران توان راکتیو و… از جمله برنامه های جامع برای ارائه خدمات صنعت توزیع برق به صورت بهره ور و پایدار و همچنین کمک به گذر از پیک بار تابستان پیشرو در دستور کار این کمیته می باشد.

در این نشست دبیران کارگروه‌ها گزارش عملکرد در سال گذشته و برنامه های سال ۱۴۰۳ را بیان کردند.

 

 

 

انتهای پیام/

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن کیمیای ایران آنلاین را نصب کنید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =