اخبار استان ها ۲۶ دی ۱۴۰۲ - 4 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0
مدیرکل امور عشایر فارس:

تانکرهای آبرسانی ۱۵۰۰ لیتری چرخ‌دار در اختیار عشایر قرار می‌گیرد

مدیرکل امور عشایر فارس گفت: یکی از اهداف اساسی ما حل مشکلات آبرسانی پایدار و سیار عشایر است و در همین راستا طی ماه‌های آینده تانکرهای ۱۵۰۰ لیتری چرخ‌دار در اختیار عشایر قرار می‌گیرد.

به گزارش کیمیای ایران آنلاین،  عبدالحمید کریمی در دیدار با مدیرکل بحران استانداری فارس که در راستای تبادل نظر و ارائه راهکارهای فنی و مطالعاتی جهت حل و فصل مسائل و مشکلات عشایر استان فارس از جمله خشکسالی، آبرسانی سیار، تخصیص تسهیلات مدیریت بحران برگزار شد روند خدمات‌رسانی به عشایر کوچ‌رو را تشریح کرد.

مدیرکل امور عشایر فارس گفت: از جمله موضوعات مهم و در دست پیگیری اداره کل امور عشایر و ادارات امور عشایر شهرستان‌ها، حل مشکلات آبرسانی پایدار و سیار است که با پیگیری‌های صورت گرفته طی ماه‌های آینده تانکرهای ۱۵۰۰ لیتری چرخ دار را در اختیار عشایر قرار خواهیم داد.

عبدالحمید کریمی یادآور شد: عشایر استان فارس از تسهیلات مدیریت بحران در سال ۱۴۰۰ به مبلغ قریب ۵۷ میلیارد تومان و در سال ۱۴۰۱ قریب بر ۴۷ میلیارد تومان بهره مند شده‌اند.

مدیرکل امور عشایر فارس در انتهای این جلسه تقاضا نمود، پیش‌بینی حمایت‌های لازم با توجه به شرایط بحرانی آب و هوایی از عشایر کوچنده استان صورت پذیرد.

مدیرکل بحران استانداری فارس نیز با اشاره به توانمندیها و تجربیات گسترده عشایر و مواجهه آنها با مشکلات گفت: با کمک و بهره‌مندی از همین پتانسیل‌ها می‌توان به دست خود عشایر بر مشکلات غلبه و ارائه خدمات را تسهیل کرد.

غلامرضا غلامی افزود: مهمترین موضوعاتی که در اولویت مدیریت بحران در دست بررسی است مشکلات آبرسانی سیار و تعیین و تکلیف ایل‌راه‌های عشایری است.

منبع: مهر

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 15 =