اخبار استان ها ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - 3 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0
تا سال ۱۴۰۵؛

ظرفیت تصفیه‌خانه‌های استان خراسان رضوی ۲ برابر می‌شود

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: بابهره‌برداری از پروژه‌های در حال ساخت ظرفیت تصفیه‌خانه‌های شهرهای این استان به جز مشهد، دو برابر می‌ شود.

به گزارش کیمیای ایران آنلاین،  محمد سهرابی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هم اکنون در شهرستان‌های استان خراسان رضوی، به جز مشهد، ۱۰ تصفیه‌خانه در حال بهره‌برداری است، اظهار کرد: از این تعداد هفت تصفیه خانه در شهرها و سه واحد در روستاهای استان مشغول فعالیت است.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی ظرفیت در حال بهره‌برداری تصفیه خانه‌های فاضلاب شهرستان‌های خراسان رضوی، به جز مشهد را ۸۷ هزار مترمکعب در شبانه‌روز بیان کرد و افزود: هم اکنون هشت تصفیه‌خانه با پیشرفت فیزیکی پنج تا ۷۰ درصد در شهرستان‌های خراسان رضوی در حال احداث است که بر اساس پیشرفت فیزیکی از سال ۱۴۰۳ تا ۱۴۰۵ تکمیل و بهره‌برداری خواهد شد.

وی افزود: با بهره‌برداری از تصفیه خانه‌های در حال ساخت، حدود ۸۵ هزار متر مکعب در شبانه‌روز یعنی معادل کل ظرفیت موجود، به ظرفیت تصفیه‌خانه‌های شهرستان‌های این استان به جز مشهد افزوده خواهد شد.

سهرابی با اشاره به اینکه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی شاهد تحول خوبی در حوزه فاضلاب استان خواهیم بود، خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های فاضلاب موجب فراهم شدن منابع پایدار برای تأمین آب مورد نیاز واحدهای صنعتی و در نتیجه کمک به تولید و توسعه استان خواهد شد.

 

 

منبع: مهر

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن کیمیای ایران آنلاین  را نصب کنید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − دو =