اخبار استان ها ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - 3 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0
مدیرکانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خراسان جنوبی خبر داد؛

عکاسی کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی با خاطره های بهمن ۵۷

مدیرکانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خراسان جنوبی گفت: روز ۲۲ بهمن ماه ایستگاه فرهنگی با عنوان آتلیه انقلاب برپا خواهیم کرد وکودکان در این آتلیه با خاطره های بهمن ۵۷ عکس خواهند گرفت.

به گزارش کیمیای ایران آنلاین، مهدی مظهری صبح دوشنبه در نشست خبری که به مناسبت آغاز برنامه های دهه فجر برگزار شد، اظهار کرد: به مناسب ایام دهه فجر عضویت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صورت رایگان خواهد بود.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی بیان کرد: از آنجایی که ۱۲ بهمن، پنج شنبه و روز تعطیلی مدارس است همه کودکان و نوجوانان می توانند به مراکز ما مراجعه و به صورت رایگان عضو شوند و از خدمات کانون استفاده کنند.

مظهری با اشاره به اردوهای راهیان پیشرفت ادامه داد: به مناسبت ایام دهه فجر به تناسب سن اعضا بازدید از پارک علم و فناوری و برخی از کارخانه ها را خواهیم داشت تا نوجوانان ما با پیشرفت های کشور از منظر علمی و صنعتی از نزدیک آشنا شوند.

وی گفت: همچنین کمیته تخصصی کودک و نوجوان ستاد دهه فجر خراسان جنوبی در روز ۲۲ بهمن ماه ایستگاه فرهنگی با عنوان آتلیه انقلاب برپا خواهد کرد که کودکان در این آتلیه با خاطره های بهمن ۵۷ و از جمله روزنامه های آن زمان عکس خواهند گرفت.

مدیرکانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه پویش قصه گویی با موضوع خاطرات انقلاب را نیز خواهیم داشت، اظهار کرد: در این پویش از پدر بزرگ ها و مادر بزرگ ها دعوت می شود که در جمع کودکان و نوجوانان از خاطرات آن روزهای شیرین بگویند.

مظهری بیان کرد: برپایی «عصر شعر انقلاب» ویژه کودکان و نوجوانان، پویش خوانش کتاب و … ازدیگر برنامه های ما برای دهه فجر است و در مجموع ۲۰۰ برنامه شاخص و ۴۰۰ برنامه عمومی و روتین در ایام پیروزی انقلاب برگزار خواهیم کرد تا نوجوانان ما بیشتر با انقلاب آشنا شوند.

 

 

منبع: مهر

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن کیمیای ایران آنلاین  را نصب کنید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =