اخبار استان ها ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - 3 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0
با حضور معاون حقوقی رییس جمهور؛

بهره‌برداری از پروژه‌های اقتصادی استان بوشهر آغاز شد

با حضور معاون حقوقی رییس جمهور در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر، بهره‌برداری از پروژه‌های اقتصادی استان بوشهر آغاز شد.

به گزارش کیمیای ایران آنلاین،  مراسم افتتاح و بهره‌برداری از طرح تولید سازه‌های فلزی و ماشین‌سازی با حضور معاون حقوقی رئیس جمهور در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر برگزار شد.

فرماندار بوشهر صبح پنجشنبه در این مراسم اظهار کرد: تلاش‌های خوبی برای توسعه تولید و اشتغال در بوشهر انجام شده است و در دهه فجر برخی از این طرح‌ها و پروژه‌ها به بهره‌برداری می‌رسد.

صالح رحیمی بیان کرد: در این راستا شاهد اجرای طرح‌های بزرگ صنعتی و تولیدی در بوشهر هستیم و امید داریم که زمینه تقویت اشتغال در این طرح‌ها فراهم شود.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر در این مراسم اظهار کرد: بیش از ۲۰۰ شرکت در این منطقه وجود دارد که زمینه اشتغال هزار و ۳۵۵ نفر را فراهم کرده و با تکمیل شرکت‌های در حال ساخت هزار و ۲۰۰ نفر دیگر مشغول به کار خواهند شد.

بهره‌برداری از پروژه‌های اقتصادی استان بوشهر آغاز شد

احمد دشتی‌زاده بیان کرد: در دولت سیزدهم ۳۵ جواز تأسیس در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر صادر شده که پیش بینی سرمایه‌گذاری در این طرح‌ها بیش از هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است.

وی با تشریح پرونده‌های حقوقی برای مقابله با زمین‌خواری در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر گفت: با حمایت استاندار بوشهر و رئیس کل دادگستری استان اقدامات خوبی در ۲ پرونده بزرگ این منطقه در راستای مبارزه با فساد صورت گرفته است.

مدیر این شرکت در این مراسم اظهار داشت: این طرح در زمینی به مساحت ۱۱ هزار متر مربع با زیربنای ۲ هزار و ۴۰۰ متر ربع و سرمایه‌گذاری ۲۳۰ میلیارد تومان انجام شده است.

عبدالحمید یگانه با اشاره به اشتغال ۴۰ نفر نیروی بومی در این طرح بیان کرد: این شرکت ظرفیت تولید سالانه ۱۰ هزار تن را دارد. این شرکت ماشین‌هایی را تولید می‌کند که به خاطر تحریم امکان واردات آن را نداریم.

 

 

منبع: مهر

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن کیمیای ایران آنلاین  را نصب کنید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 8 =