اجتماعی ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - 3 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

حضور پررنگ کمیته زنان و خانواده در ویژه برنامه دهه فجر

سه شنبه دهم بهمن ـ در نشست مطبوعاتی ستاد بزرگداشت دهه فجر استان اصفهان

به گزارش کیمیای ایران آنلاین،  مرضیه استکی، مسئول کمیته زنان و خانواده دهه فجر استان اصفهان نیز اظهار کرد: کمیته زنان و خانواده در ایام‌الله دهه فجر در حال فعالیت است هرچند نقش زنان و خانواده در تمام کمیته‌ها مدنظر و مورد توجه است.

وی افزود: ۱۷٠ دستگاه استان به ما مشاور زنان و خانواده معرفی کرده‌اند و جلسات مشترکی با آن‌ها داشته‌ایم و خواهیم داشت، در این راستا از آن‌ها درخواست کردیم متناسب با وظایف ذاتی دستگاه خود کارویژه‌ای در حوزه زنان و خانواده را مد نظر قرار دهند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان عنوان کرد: در کنگره زنان تأثیرگذار نهم دی حدود ۳۵٠٠ بانو ثبت‌نام کردند که در ۱۱ طیف بررسی شدند، ۲۵۸ نفر به مرحله نهایی راه یافتند و در نهایت ۲۵ نفر انتخاب و تجلیل شدند، همچنین برای دوره جدید این همایش تاکنون ۳۵۶۸ ثبت‌نامی داشتیم که تلاش بر این است در دهه فجر افراد منتخب اعلام شوند.

استکی بیان کرد: یک درصد از بودجه دستگاه‌های اجرایی برای حوزه زنان و خانواده در نظر گرفته شده است و از افراد خواستیم کارویژه‌های خود را با ۷٠ درصد این بودجه که قرار است برای آحاد جامعه صرف شود، پیش ببرند.

وی خاطرنشان کرد: حمایت از کسب و کارهای زنانه، ارائه تسهیلات مالی و آموزشی برای بانوان کارآفرین، نشاط و سلامت اجتماعی بانوان، تشویق بانوان به شرکت در پروژه‌های اجتماعی با تاکید بر حل مسائل اجتماعی، تجلیل از همسران پیشگامان انقلاب اسلامی، برگزاری کارگاه‌های تحکیم بنیان خانواده و فرزندآوری، شبکه‌سازی برای سمن‌های حوزه زنان و خانواده، تورهای ویژه بازدید از صنعت و بانوان فعال در این عرصه از جمله برنامه‌های مدنظر است.

 

 

منبع: ایمنا

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن کیمیای ایران آنلاین  را نصب کنید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =