اخبار استان ها ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - 3 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
معاون فرهنگی هنری سپاه فجر فارس:

همایش «مثل مصطفی ۲» در شیراز برگزار می‌شود

معاون فرهنگی هنری سپاه فجر فارس از برگزاری همایش «مثل مصطفی ۲» خبر داد و گفت: این همایش در راستای نقش آفرینی و توانمندسازی شبکه فرهنگی هنری بسیج در انتخابات برگزار می شود.

به گزارش کیمیای ایران آنلاین،  محمد رنجبر از برگزاری همایش استانی مثل مصطفی ۲ در شیراز خبر داد و گفت: با توجه در پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در اسفندماه با کلید واژه ایران قوی – حضور حداکثری ابتدا به صورت متمرکز در شیراز و با حضور حدود ۳۰۰ نفر از سرشبکه‌های شبکه فرهنگی هنری بسیج این همایش از دهم بهمن ماه برگزار شد.

معاون فرهنگی هنری سپاه فجر فارس افزود: تا پایان بهمن ماه در شهرستان‌ها و شهرهای کوچک مؤثر توسط نواحی مقاومت بسیج جشنواره مثل مصطفی ۲ برگزار می‌شود.

وی با تشریح جزییات این همایش بیان کرد: به منظور امید بخشی، نشاط آفرینی و انگیزه بخشی به فعالین فرهنگی هنری بسیج در سطح استان و هوشیار سازی آنان نسبت به شرایط ویژه کشور و همچنین توانمند سازی، تقویت و ارتقای مهارت گفتمانی جهت نقش آفرینی در حماسه بزرگ انتخابات پایان امسال، منتخب فعالان مؤثر فرهنگی هنری بسیج و شبکه روشنگری شامل مدرسان، مبلغان، مروجان و راویان عرصه جهاد تبیین در شیراز گرد هم آمدند و پیرامون فعال سازی جبهه فرهنگی هنری انقلاب و بکارگیری ظرفیت‌های این شبکه در انتخابات پیش رو به هم اندیشی و تبادل نظر پرداختند.

بنا به گفته رنجبر، هدف عمده جمع فعالان فرهنگی متخصص و مخلص و انقلابی و جهادگران نهضت‌های روشنگری، امید بخشی به مردم و ترغیب آنان به مشارکت در انتخابات و ایجاد یاس در نظام سلطه و اذناب آنان با حضور مقتدرانه و حداکثری مردم در آوردگاه انتخابات اسفندماه ۱۴۰۲ خواهد بود که پس از برگزاری همایش اصلی استانی، همایش‌های شهرستانی به ترتیب تقویم تهیه شده تا آستانه انتخابات برگزار خواهد شد.

دبیر قرارگاه جهاد فرهنگی استان فارس در خصوص محتوای همایش استانی گفت: در راستای عملیات مشترک فرهنگی، تبیین وضعیت انتخاباتی استان و برآوردها، انگیزه بخشی و توانمند سازی شرکت کنندگان از مسؤولان استانی و اساتید دانشگاه‌های شیراز و تهران به صورت سخنرانی و کارگاهی استفاده شد و در پایان از مدیران فرهنگی هنری منتخب نواحی بسیج استان با حضور سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

 

 

منبع: مهر

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن کیمیای ایران آنلاین  را نصب کنید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − یک =