اخبار استان ها ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - 3 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0
امام جمعه بهاباد:

انقلاب اسلامی تحقق وعده الهی و دهه فجر طلیعه آن است

امام جمعه بهاباد با گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت: انقلاب اسلامی تحقق وعده الهی و دهه فجر طلیعه این انقلاب بزرگ است.

به گزارش کیمیای ایران آنلاین،  حجت‌الاسلام علی‌اکبر ابراهیمی بشکانی در خطبه های این هفته نمازجمعه بهاباد با تبریک آغاز ایام الله دهه مبارک فجر، انقلاب اسلامی ایران را الگوی همه نهضت‌های آزادی‌بخش جهان دانست و بر تبیین دستاوردهای نظام اسلامی تاکید و اظهار کرد: جوانان کشور باید در جریان حوادث نظام و اندیشه‌های والای خمینی کبیر قرار گیرند.

امام جمعه بهاباد بیان کرد: اقدامات و دستاوردهای ارزشمند نظام جمهوری اسلامی باید در دهه ‌فجر به خوبی برای نسل جدید تبیین شود تا بعدها بتوانیم ترسیم زیبایی از فعالیت‌ها و دستاوردها داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب همواره تلاش دارند با تبلیغات سوء خود دستاوردها و موفقیت‌های انقلاب اسلامی را نادیده بگیرند یا کمرنگ جلوه دهند، افزود: ملت آگاه و فهیم ایران هرگز فریب تبلیغات منفی دشمنان را نمی خورد زیرا آنها می‌دانند که در رژیم گذشته چه داشتند و اکنون به چه موفقیت‌هایی دست یافته‌اند.

ابراهیمی بشکانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: جمهوریت نظام اسلامی یعنی اینکه مردم در همه عرصه های سیاسی از جمله در انتخابات این حضور حماسی را داشته اند و اکنون وظیفه همه است که در ۱۱ اسفند به این مهم بیشتر توجه کنند.

امام جمعه بهاباد تصریح کرد: رای مردم در انتخابات کارساز بوده و مردم در پای صندوق های اخذ رای حضور می یابند و آبروی نظام اسلامی همچون گذشته حفظ می شود و تبلیغات سوء دشمن نیز در این ارتباط به جایی نمی‌رسد.

ابراهیمی بشکانی یادآور شد: دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی در این دوره از انتخابات با اجرای توطئه های مختلف، قصد کمرنگ جلوه دادن این انتخابات را دارند.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید ضمن ناکام گذاشتن دشمن در اجرای نقشه هایش، وحدت و همدلی خود را نیز حفظ کنند، افزود: معجزه انتخابات این است که موجب رفع مشکلات مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در کشور می شود و حضور و مشارکت مردم در انتخابات از لحاظ بین‌المللی نیز نشان دهنده اقتدار ملی و اعتبار بین‌المللی است.

 

منبع: مهر

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن کیمیای ایران آنلاین  را نصب کنید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 12 =