اخبار استان ها ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - 3 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0
دبیر ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان خبر داد؛

رقابت ۳ نفر برای تصدی نمایندگی خبرگان رهبری در سیستان وبلوچستان

زاهدان- دبیر ستاد انتخابات سیستان وبلوچستان از اعلام نهایی اسامی داوطلبان نمایندگی مردم این خطه در مجلس خبرگان رهبری خبر داد وگفت:سه نفر برای تصدی نمایندگی این استان در خبرگان رقابت می‌کنند.

به گزارش کیمیای ایران آنلاین،   عباس ابراهیمی روز جمعه  با اشاره به اینکه هفت نفر برای تصدی نمایندگی مردم شریف و ولایتمدار سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری ثبت نام کردند، افزود: صلاحیت سه نفر از نمایندگان تأیید شد.

وی بیان کرد: ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود که سه نفر از واجدان شرایط، برای کسب اعتماد در سیستان و بلوچستان به رقابت می‌پردازند.

دبیر ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان ادامه داد: تا این لحظه احمد احمدی تبار، علی احمد سلامی و عبدالرحمن عارفی سه نماینده تأیید شده ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در این استان هستند.

وی با اشاره بر اینکه مجلس خبرگان رهبری ۸۸ کرسی دارد، اظهار کرد: از این تعداد کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان، ۲ کرسی متعلق به سیستان و بلوچستان است که با مشارکت سیاسی و اجتماعی مردم فهیم این استان، این کاندیداها به مدت هشت سال بر کرسی‌های آزاد منطقه تکیه خواهند زد.

 

 

منبع: مهر

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن کیمیای ایران آنلاین  را نصب کنید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =