اخبار استان ها ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - 3 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
به همت سازمان بسیج مداحان صورت گرفت؛

تبیین دستاوردهای ایران اسلامی برای جهادگران عرصه ستایشگری

جمعی از چهره های شاخص عرصه ستایشگری اعم از مداح، مدیر هئیت و شعرایی آئینی استان با یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا شدند.

به گزارش خبرنگار کیمیای ایران آنلاین، از یزد،  جمعی از چهره های شاخص عرصه ستایشگری اعم از مداح، مدیر هئیت و شعرایی آئینی در اردوی راهیان پیشرفت که به همت سازمان بسیج مداحان و هئیات مذهبی استان و با مشارکت کانون بسیج مداحان و هئیات مذهبی شهرستان یزد رقم خورد شرکت کردند.
سید علی مختاری در این باره به خبرنگار ما گفت: مقام معظم رهبری در دیدار امسال خود با مداحان کشور فرمودند « امروز بارِ «جهاد تبیین» بر روی دوش شما مدّاحها است» بنابراین با تاسی به منویات معظم له و نقش اثرگذار جامعه ستایشگری در تبیین دستاوردهای انقلاب، در سازمان بسیج مداحان و هئیات مذهبی استان تصمیم گرفتیم تا اردوی راهیان پیشرفت برگزار نماییم.
رئیس سازمان بسیج مداحان و هئیات مذهبی استان با اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «هنر مدّاحی و موجودیّتی به نام «هیئت» ــ که محورِ هیئت مدّاح و واعظ است؛ واعظ در کنار مدّاح ــ جزو مهم‌ترین بخشهای قدرت نرم جامعه‌ی اسلامی است» تصریح کرد: اولین قدم برای تحقق جهاد تبیین توسط مادحین و ستایشگران، آن است که خود از این پیشرفت ها مطلع باشند.

وی ابراز داشت: در این اردو که قریب به چهل نفر از چهره های شاخص عرصه ستایشگری استان اعم از مداح، مدیرهئیت و شاعر آئینی حضور داشتند از گنجینه ایثار و شهادت شهرستان اردکان که از موزه های کم نظیر در سطح کشور است و همچنین مجمتع صنعتی_ معدنی چادرملو بازدید به عمل آمد و عزیزان با یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان آشنا شدند.
خاطر نشان کرد: بحمدالله استقبال خوبی از این اردو صورت گرفت و بر همین اساس در برنامه سال آتی سازمان نیز، برگزاری چنین اردوهایی در دستور کار قرار خواهد داشت.

 

 

انتهای پیام/

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن کیمیای ایران آنلاین  را نصب کنید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − چهار =