اخبار استان ها ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - 3 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

اجرای طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان و نوروز 1403

مسعود ایرانی مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل طی مصاحبه ای در خصوص اجرای طرح نظارتی ماه مبارک رمضان و نوروز 1403 گفت: طرح نظارتی ویژه با نظارت بر بازار کالا و خدمات در ماه مبارک رمضان و نوروز، با نظارت مستمر بر کلیه حلقه های زنجیره تولید، تامین و عرضه از تارخ 16 اسفند ماه سالجاری تا 24 فروردین ماه 1403 اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار کیمیای ایران آنلاین، از اردبیل، ایرانی گفت: به لحاظ افزایش تقاضای عمومی در ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان با هدف ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه و جلوگیری از سو استفاده برخی از عوامل برگزار می شود .
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان خاطر نشان کرد: پایش مستمر وضعیت تامین و توزیع مایحتاج عمومی از سوی دستگاههای متولی، متناسب با میزان تقاضا و جلوگیری از تخلفات احتمالی، تدابیر پیشگیرانه و رسیدگی به هنگام شکایات و گزارش های مردمی، اتخاذ تمهیدات لازم به منظور هم افزایی و جلب همکاری موثر با سایر نهادها و دستگاههای ذیربط در سطح استان با هدف ایجاد آرامش و اثربخشی موثر و وحدت رویه در اقدامات نظارتی ، از جمله اهداف این طرح می باشد .
وی تصریح کرد: برای رسیدگی سریع به پرونده های متشکله و حتی الامکان رسیدگی به صورت سیار و همزمان با تشکیل پرونده تخلف، با اداره کل تعزیرات حکومتی استان هماهنگی های لازم انجام شده .
ایرانی عنوان کرد: درراستای جلوگیری از افزایش غیرمنطقی قیمت ها، استمرار نظارت و بازرسی در سطح بازار با اولویت اقلام مهم سبد مصروف خانوار با استفاده از توان دستگاههای ذیربط اعم از جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و دیگر دستگاه های مرتبط با طرح، در راستای استفاده از ظرفیت های قانونی موجود، طرح نظارتی ویژه اجرا می شود.
این مقام مسئول یادآور شد: استقرار گروه‌های بازرسي سيار و ثابت در مراكز عمده عرضه كالا، ميادين ميوه و تره‌بار، پايانه‌هاي مسافربري بين شهري ، نمايشگاه‌هاي عرضه مستقيم كالا و سطح شهر به منظور سهولت در دسترسی مصرف‌کنندگان به مراجع نظارتی و رسیدگی سریع و مؤثر به تخلفات از دیگر اقدامات طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز 1403 می باشد.
ایرانی در پایان از عموم شهروندان خواست ، در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی آعم ار عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور فروش، گرانفروشی، احتکار کالا های اساسی، فروش اجباری کالابه همراه کالای دیگر و … را از طریق سامانه پکپارچه پاسخگویی 124 گزارش نمایند تا بزرسین صمتاستان در اسرع وقت با مراجعه به محل ، موضوع را بررسی نمایند.

 

 

انتهای پیام/

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن کیمیای ایران آنلاین  را نصب کنید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =