اخبار استان ها ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - 3 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
با ۲۵ درصد افزایش نسبت به بودجه سال جاری؛

بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری یزد با اکثریت آراء تصویب شد

سخنگوی شهرداری یزد خبر داد: در یکصد و هشتاد و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد، بودجه ۱۴۰۳ شهرداری یزد بررسی و به تصویب اعضاء رسید.

به گزارش خبرنگار کیمیای ایران آنلاین، از یزد، حامد سلطانی سخنگوی شهرداری یزد با بیان اینکه عصر روز شنبه بیست و هشتم بهمن ماه در یکصد و هشتاد و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد که با حضور ابوالقاسم محی الدینی شهردار یزد و اعضای شورا برگزار شد، بودجه ۵۳ هزار میلیارد ریالی ۱۴۰۳ شهرداری یزد بررسی و به تصویب رسید گفت: بیش از ۷۱ درصد سهم این بودجه برای طرح های عمرانی شهر در نظر گرفته شده است.

وی با بیان این که اختصاص سهم کمتر به هزینه های جاری و افزایش سهم بودجه به هزینه های عمرانی از ویژگی های بودجه بندی سال جدید است، گفت: حدود ۲۸ درصد به هزینه های جاری و ۷۲ درصد جهت اقدامات عمرانی اختصاص یافته است.

سخنگوی شهرداری یزد با اشاره به تکمیل رینگ شهری یزد، گفت: مبلغ ۷ هزار میلیارد ریال برای هزینه آزادسازی معابری همچون بلوار پیامبر اعظم (ص) و بلوار امام محمد باقر (ع) و همچنین خیابان های عریض و طویلی که در مناطق مختلف شهر است، در نظر گرفته شده است.

سلطانی با تصریح این که در سال جدید اقدامات مناسبی در راستای عمران و آبادی شهر و همچنین در حوزه فرهنگی اجتماعی شهر یزد انجام می شود، افزود: در بودجه سال آینده اعتبار مناسبی در جداسازی آب شرب از فضای سبز همچنین زیر ساخت های آسفالت معابر شهر پیش‌بینی شده است.

 

 

انتهای پیام/

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن کیمیای ایران آنلاین  را نصب کنید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + هشت =