اخبار استان ها ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - 3 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد؛

نشست کمیته اورژانس بیمارستان نمازی شیراز

نشست کمیته اورژانس بیمارستان نمازی شیراز صبح امروز با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  کیمیای ایران آنلاین، از فارس،  رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این نشست ضمن قدردانی از تلاش و اقدامات درمانی انجام شده در بخش های مختلف بیمارستان نظیر برنامه ریزی و مدیریت زیرساخت های نرم افزاری در بخش ها، بر  تلاش برای ارتقای فرآیند ها با هدف تسهیل روند خدمات رسانی درمانی به بیماران تاکید کرد.

دکتر «سید وحید حسینی» با تاکید بر اینکه بخش اورژانس بیمارستان ها، کلیدی ترین بخش بیمارستان ها است، افزود: عملکرد این بخش می تواند تاثیر بسزایی بر دیگر بخش ها و در نهایت رضایتمندی بیماران بگذارد.

مسوول ارشد حوزه سلامت فارس عنوان کرد: باید با تقویت امکانات و توجه جدی به حفظ سلامت مردم در برابر حوادث و بیماری ها صیانت کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشگی شیراز یادآور شد: توفیق خدمت به مردم در حوزه سلامت فرصتی است که از سوی خداوند به متولیان سلامت عنایت شده و باید قدر این فرصت را به ‎خوبی بدانیم و در راستای ارتقای خدمات سلامت، نهایت تلاش خود را داشته باشیم.

دکتر سید وحید حسینی در این نشست همچنین ضمن بررسی چالش های اورژانس بیمارستانی، بر بازآموزی و توانمندسازی کارکنان درمانی اورژانس و بهبود و ارتقای شاخص‌های بخش اورژانس بیمارستان ها و مراکز درمانی تاکید کرد.

دکتر «مهرداد شریفی» معاون درمان دانشگاه نیز در این نشست، در خصوص موارد مطرح شده توضیحاتی ارایه داد.

مسوولان بیمارستان نمازی شیراز نیز در این نشست، گزارشی از چالش ها و نیازمندی های این مرکز آموزشی درمانی به رییس دانشگاه ارایه کردند.

دیگر اعضای این نشست نیز، به تبادل نظر در مورد ارزیابی آمار ورودی بیماران از دیگر استان های کشور به بیمارستان نمازی، تخت های مراقبت های ویژه، تعداد تخت و پذیرش اورژانس و تامین نیروی انسانی موردنیاز بخش های مختلف این مرکز درمانی پرداختند.

این نشست صبح روز شنبه، بیست و هشتم بهمن 1402 در دفتر ریاست دانشگاه و با حضور معاونان و مدیران ارشد دانشگاه برگزار شد.

 

 

انتهای پیام/

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن کیمیای ایران آنلاین  را نصب کنید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 17 =