اخبار استان ها ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - 2 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز خبر داد؛

اعطای مجوز به کانال‌های مجازی خبری انسان رسانه در استان البرز

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از اعطای مجوز به کانال‌های مجازی خبری انسان رسانه خبر داد و گفت: افراد در صورت ثبت این کانال ها از مزایای پایگاه‌های خبری و مطبوعات برخوردار می شوند.

به گزارش کیمیای ایران آنلاین،   سعید جابری انصاری از اعطای مجوز به کانال‌های مجازی خبری انسان رسانه خبر داد و گفت: با توجه به سیاست‌های دولت سیزدهم و تأکیدات و تدابیر هوشمندانه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر اساس دغدغه‌های مقام معظم رهبری در حوزه مجازی که اهمیت آن را به اندازه انقلاب اسلامی دانسته‌اند، از همه افراد و اشخاصی که کانال‌های مجازی خبری انسان رسانه را مدیریت می‌کنند، دعوت می‌شود نسبت به اخذ مجوز اقدام کنند.

وی بیان کرد: افراد در صورت ثبت کانال‌های مجازی خبری انسان رسانه، از مزایای پایگاه‌های خبری، مطبوعات و رسانه‌های مکتوب بهره مند می‌شوند. ارائه خدمات به انسان رسانه‌ها برای ساماندهی فعالان خبری در فضای مجازی با هر پلتفرم در سامانه جامع رسانه‌های کشور انجام می‌شود. زیرساخت‌های لازم برای ثبت آنها سامانه جامع رسانه‌های کشور فراهم شده و خدمات لازم به این افراد تنها با ثبت مشخصات در کمترین زمان ممکن انجام‏ می‌شود.

شایان ذکر است در طرح ارائه خدمات به انسان رسانه‌ها در فضای مجازی، پیام رسان های خارجی و داخلی با یکدیگر تفاوت ندارند و هر فعال خبری در هر یک از بسترها و شبکه‌های اجتماعی مشمول این طرح خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن کیمیای ایران آنلاین  را نصب کنید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − دو =