اخبار استان ها ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - 2 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
هم‌زمان با سراسر کشور؛

دومین کاروان تجهیزات آموزشی، کمک‌آموزشی و هنرستانی به مدارس استان اردبیل ارسال شد

در مراسم ویدئوکنفرانسی با حضور وزیر محترم آموزش‌وپرورش هم‌زمان با ارسال تجهیزات آموزشی، کمک‌آموزشی و هنرستانی به مدارس سراسر کشور، در استان اردبیل نیز این تجهیزات به مناطق و نواحی استان ارسال شد.

به گزارش خبرنگار کیمیای ایران آنلاین، از اربیل، به نقل از روابط‌عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل، دومین مرحله از ارسال تجهیزات آموزشی، کمک‌آموزشی و هنرستانی در سال ۱۴۰۲ در استان اردبیل هم‌زمان با سراسر کشور و با حضور وزیر محترم آموزش‌وپرورش به نواحی و مناطق ۱۹ گانه استان اردبیل ارسال شد.
دکتر صحرایی وزیر محترم آموزش‌وپرورش بیان کرد: دولت سیزدهم همواره به مهارت‌آموزشی توجه داشته و تجهیزات هنرستانی برای بهبود این مهارت‌های اهتمام، دولت مردمی است.

صحرایی گفت: امروز تجهیزات آموزشی، کمک‌آموزشی و هنرستانی به ارزش ۷ هزار میلیارد ریال در کاروان‌هایی به مدارس سطح کشور ارسال شد.

وزیر آموزش پرورش در ادامه در خصوص سند تحول آموزش‌وپرورش افزود: این سند به تحول در عرصه مدرسه‌سازی می‌پردازد و از جمله مهم‌ترین شاخصه‌ها به هویت مدارس و ساخت مدارس ایرانی‌اسلامی می‌پردازد؛ چراکه یادگیری در محیط مدرسه زیبا بیشتر است.

دکتر خان‌محمدی، معاون عمرانی وزیر آموزش‌وپرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اذعان داشت: مسیر موفقیت دانش‌آموزان مهارت‌آموزی است و همواره در تاریخ ثابت شده است متخصص، تحول‌آفرین هستند، از رو توجه به دانش‌آموزان هنرستانی باید از اولویت‌های ما قرار گیرد.

مهندس محمدی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل خاطرنشان کرد: مزین شده نام شهدای دانش‌آموز و معلم بر روی خودروهای ارسالی کاوران تجهیزات برکت روح شهدا را برای تحصیل دانش‌آموزان اهدا می‌کند و این امر تجلی یاد شهدا است که با خون و جانشان امینت کشور را ساخته‌اند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: دومین کاروان تجهیزات آموزشی، کمک‌آموزشی و هنرستانی، هم‌زمان با سراسر کشور به مناطق و نواحی ۱۹ گانه آموزش‌وپرورش استان اردبیل ارسال شد.

همچنین وی افزود: اعتبار هزینه شده برای تجهیزات ارسالی در مرحله اول، شهریورماه سال جاری برابر با ۳۳۱ میلیارد ریال و در مرحله دوم ۱۷۰ میلیارد ریال است.

 

 

انتهای پیام/

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن کیمیای ایران آنلاین را نصب کنید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 6 =