اخبار استان ها ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - 2 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

شناسایی 139 فقره انشعاب آب غیر مجاز در منطقه براان و کراج

از ابتدای سال تاکنون 139 فقره انشعاب آب غیر مجاز در منطقه براان و کراج شناسایی شد.

به گزارش کیمیای ایران آنلاین، مدیر آبفای براان و کراج با بیان اینکه انشعاب های غیرمجاز موجب افزایش بی رویه مصرف آب می شود، گفت: در یک سال اخیر سعی شده با شناسایی انشعابات غیر مجاز و تعویض کنتورهای فرسوده و اصلاح و بازسازی شبکه های فرسوده آب ازهدر رفت آب جلوگیری شود.
حمید رضا شمس زاده افزود: با اقداماتی که در یک سال اخیر برای جلوگیری از هدر رفت آب در دستور کار قرار گرفت، هدر رفت آب از 45 درصد در منطقه براان و کراج به 29 درصد کاهش یافته است.
وی اصلاح و بازسازی شبکه های فرسوده آب را در کاهش هدر رفت آب در این منطقه بسیار موثر برشمرد و اظهار داشت: در سال جاری بیش از 13 کیلومتر از شبکه فرسوده آب منطقه یازسازی شد، این درحالیست که 350 کنتور فرسوده آب در منطقه شناسایی شده است که درصدد تعویض آنها هستیم.
مدیر آبفای منطقه براان و کراج با بیان اینکه تاکنون بیش از ۳۰ هزار انشعاب آب در این منطقه واگذار شده است اظهار کرد: تمام تلاش‌ها جهت تامین آب شرب پایدار برای جمعیت ۴۹ هزار نفری در منطقه براان و کراج در دستور کار قرار دارد، این در حالیست که در چند ماه اخیر ساخت مخزن 500 مترمکعبی برای روستای منشیان نیز عملیاتی شده است.
شمس زاده به زیر ساخت‌های موجود برای تامین پایدار آب شرب در منطقه براان و کراج اشاره کرد و افزود: برای تامین پایدار آب شرب این منطقه اجرای ۱۷ کیلومتر خط انتقال و ۶۹ کیلومتر شبکه توزیع اجراشد ، ۳ مخزن با ظرفیت ۷۰۰ متر مکعب ، ۹ مخزن هوایی با ظرفیت ۳۰۰ متر مکعب و ۲ فقره ایستگاه پمپاژ آب نیز احداث و در مدار بهره‌برداری قرار دارد.

 

 

انتهای پیام/

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن کیمیای ایران آنلاین را نصب کنید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =