اخبار استان ها ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - 2 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد:

رمضان دانشگاه خودسازی است

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ، امتحانات ،جشنواره الفتا ،مولدسازی و ساماندهی نیروی انسانی را از مهمترین اولویتهای آموزش وپرورش استان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار کیمیای ایران آنلاین، از یاسوج، حسنعلی عزت خواه درجمع کارکنان اداری آموزش وپرورش استان با تقدیر از حضور باشکوه فرهنگیان و رای اولی ها در انتخابات باشکوه مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: حضور باشکوه و مقتدرانه مردم در پای صندقهای رای، برگ زرین دیگری در راه تثبیت آرمان های انقلاب اسلامی ومردم سالاری دینی بود.

وی نقش فرهنگیان در برگزاری انتخابات و ترغیب و تشویق مردم به مشارکت حداکثری را ستودنی توصیف کرد و بیان کرد: بدون تردید حضور پرشورجامعه بزرگ فرهنگیان و دانش آموزان رای اولی در کنار سایر اقشار جامعه وهمچنین حضور آگاهانه پای صندوق های رای پشتوانه‌ای محکم برای نظام اسلامی در سراسر جهان خواهد بود.

عزت خواه، با تبریک فرا رسیدن حلول ماه مبارک رمضان نیز ابراز کرد: ماه رمضان دانشگاه خودسازی ،ماه فرصت دوستی با خدا و ماه آمرزش گناهان است که از لحظه لحظه این فرصتها باید بهره گیریم.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به شخصیت شهید سردار سلیمانی اشاره کرد و تصریح کرد: شهید سلیمانی بزرگ مردی بود که در سایه خودسازی جهان را به تحیر واداشت ، در مقابل ابرقدرتها ایستاد و مایه عزت و سرافرازی ایران اسلامی شد.

عزت خواه در ادامه بر برنامه ریزی برای تحقق اهداف و ماموریتهای آموزش وپرورش در دولت مردمی ایران قوی تاکید کرد وگفت: امتحانات ،جشنواره الفتا ،مولدسازی و ساماندهی نیروی انسانی از مهمترین اولویتهای آموزش وپرورش است که باید سرلوحه همه فعالیتهای کاری قرار بگیرد.

وی بیان کرد: ساماندهی نیروی انسانی در مقطع ابتدایی تا پایان خردادماه سال آینده باید انجام گیرد تا اگر کمبودی در این زمینه وجود دارد برطرف شود.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان بر نظم اداری تاکید کرد و از معاونین و روسای ادارات و کارشناسان خواست با برنامه ریزی اصولی و استفاده از همه ظرفیتها تلاش کنند همه طرحها و برنامه ها ی آموزش وپرورش با کیفیت در سطح مدارس برگزار شود.

 

 

انتهای پیام/

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن کیمیای ایران آنلاین را نصب کنید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + بیست =